کتابخانه دکوری ایستاده

کتابخانه مدل چوبی روشن Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 180 سانتیمتر و عرض 65 سانتیمتر وعمق 27 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *65 * 27 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5906592
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۸۲۲,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل چوبی روشن

کتابخانه مدل چوبی روشن، از جمله تجهیزات پرکاربرد در خانه های ایرانی است که ظاهری شیک در عین حال ساده دارد و به شما این امکان را می دهد که کتاب های خود را درون آن با نظم بسیاری قرار دهید و نگرانی بابت به هم ریختگی کتاب ها نداشته باشید.

از بارزترین مشخصات کتابخانه مدل چوبی روشن می توان به تعداد طبقات بسیار آن اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد که حجم بالایی از کتاب های خود را درون آن بگذارید.

برای خرید این محصول زیبا و کاربردی می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در ارتباط با شرایط خرید این محصول به دست بیاورید.

کتابخانه مدل چوبی روشن با توجه به رنگبندی متنوعی که دارد انتخاب را برای بسیاری از مشتریان راحت کرده و شرایطی را پدید آورده است که کاربران بتوانند با توجه به آن چه که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند، شما کاربران عزیز در صورتی که این محصول را در رنگ دیگری خواستید می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه خانه شما ارتباط برقرار کنید تا جاکفشی مدل چوبی روشن را در رنگ مورد نظر برای شما تهیه کنند.

کتابخانه مدل چوبی روشن

تمامی محصولاتی که در مجموعه خانه شما تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است از باکیفیت ترین متریال های موجود تولید شده است که می تواند برای شما سالیان سال عمر کند چرا که برای آن از روکش ضدخش استفاده شده است و با جابه جایی آن جاکتابی مدنظر دچار خط و خش نمی شود و مقاومت بسیار بالایی دارد.

برای این محصول از روکش ضد آب استفاده شده است که رطوبت در آن نفوذ نمی کند و شما می توانید با دستمال مرطوب آن را تمیز کنید بدون آن که نگرانی بابت پف کردن یا خراب شدن آن داشته باشید.

با توجه به کیفیت بالایی که کتابخانه چوبی روشن دارد در صورت لک شدن می توانید به راحتی آن تمیز کنید و از تمیزی آن نهایت لذت را ببرید.

بارزترین مشخصات فنی کتابخانه چوبی روشن

رنگبندی متنوع

طراحی مدرن و شیک

بدنه بسیار مستحکم و قوی

استفاده از بهترین متریال های مصرفی در روند تولید آن

مجهز به شش طبقه مجزا از همدیگر

وزن سبک، که جابه جایی آن را برای کاربران راحت کرده است.

جنس این محصول از ملامینه درجه می باشد و بنا به درخواست شما می توان آن را با چوب ام دی اف نیز طراحی کرد.

ابعاد جاکفشی مدل چوبی روشن، 180*65*27 سانتی متر

شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانه شما مدل های متنوعی از کتابخانه را مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود خریدی به صرفه را تجربه کنید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتیمتر
عرض
65 سانتیمتر
عمق
27 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp