کتابخانه مدل کم جا

کتابخانه مدل چوبی شیک Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 180 سانتیمتر و عرض 25 سانتیمتر وعمق 70 سانتیمتر
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه با لبه PVC
ابعد: 180*25*70 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: chobishik
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۹۹,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل چوبی شیک

کتابخانه مدل چوبی شیک از جمله تجهیزات زیبا و کاربردی است که شما با خرید آن می توانید زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارمغان بیاورید و از ویژگی های منحصر به فردی که این تجهیزات دارند نهایت بهره و استفاده را ببرید.

کتابخانه مدل چوبی شیک از جمله محصولات پر فروش در فروشگاه اینترنتی خانه شما است که با قیمتی مناسب و به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد و می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده کند.

افرادی که به کتاب و کتابخوانی علاقه دارند همواره با حجم بالایی از کتاب رو به رو هستد و برای نگهداری از آن ها به کتابخانه نیاز دارند که بتواند به بهترین شکل ممکن از کتاب های آن ها محافظت کند در واقع کتابخانه مدل چوبی شیک از ملزومات اساسی در زندگی این دسته از افراد به حساب می آید که با توجه به ظاهر زیبا و منحصر به فردی که دارد به شما این امکان را می دهد که در قسمت های مختلفی از منزل خود قرار دهید و جلوه زیبایی را برای محیط خود ببخشد.

بسیاری از افراد با توجه به محدودیت فضایی که دارند از خرید کتابخانه خودداری می کنند که این امر کاملا اشتباه است چرا که با خرید کتابخانه مدل چوبی شیک با توجه به ابعاد مناسبی که دارد شما می توانید از شلوغی و درهم برهمی محیط خود جلوگیری کنید و فضایی دلنشین را برای منزل خود به وجود بیاورید.

کتابخانه دو تیکه چوبی

کتابخانه مدل چوبی شیک با شش طبقه با ابعاد و اندازه مناسبی که دارد می تواند شرایطی را برای شما به وجود آورده که کتاب های خود را با توجه به نیاز و کاربری که از آن انتظار دارید دسته بندی کرده و آن ها را در طبقه های مختلف قرار دهید.

ارتفاع کتابخانه مدل چوبی 180* 25*70 سانتی متر است و با توحه به ابعاد مناسب و استانداردی که دارد می تواند گزینه ای ایده آل برای اتاق خواب های کوچک یا خانه های آپارتمانی باشد و فضای چندانی را از محیط شما اشغال نکند در عین حال نظم بسیاری را برای محیط شما به ارمغان می آورد.

از بارزترین ویژگی های استفاده از این محصول می توان به حمل و نقل راحت آن اشاره کرد و با توجه به ظرافت بسیار و مقاومت بالایی که دارد علاوه بر زیبایی طول عمر بالایی را برای محیط شما به همراه دارد.

در روند تولید این محصول از ملامینه درجه یک استفاده شده است که ضد خط و خش می باشد هر چند امکان طراحی آن با ام دی اف نیز امکان پذیر است.

شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانه شما این محصول را با کیفیت بسیار بالایی خریداری نمایید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
عمق
70 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp