کتابخانه دکوری جدید

کتابخانه مدل چوبی سفید Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 180 سانتیمتر و عرض 25 سانتیمتر وعمق 70 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *70 * 25 سانتی متر
سایر : قابل سفارش با ام دی اف

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 5906592
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۳۷۲,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل چوبی سفید

کتابخانه مدل چوبی سفید یک قطعه قابل استفاده در دکوراسیون داخلی است که در حین بالا بردن زیبایی محیط، کاربردی نیز است. این مدل کتابخانه با استفاده از چوب سفید، جذابیت و زیبایی ویژه‌ای به فضا می‌بخشد.

اگر به دنبال خرید و افزودن یک کتابخانه به فضای زندگی خود هستید، کتابخانه مدل چوبی سفید می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر شک دارید در ادامه ما را دنبال بفرمایید تا هر نوع شک و ابهامی در ذهن شما را بر طرف سازیم.

آشنایی با کتابخانه مدل چوبی سفید

برای اینکه شما را از انتخاب خود مطمئن کنیم، تصمیم گرفته ایم چند مورد از مهم ترین ویژگی های این کتابخانه را بررسی نماییم. این ویژگی ها عبارت اند از:

تطبیق پذیری

کتابخانه مدل چوبی سفید اغلب در سبک های مدرن و کلاسیک استفاده می‌شود و به خاطر رنگ بدنه آن می‌تواند تطبیقی عالی با دکوراسیون‌های مختلف داشته باشد؛ به عبارت دیگر با خرید این محصول دیگر نیاز نیست که نگران تطبیق پذیری و هماهنگی آن با سایر عناصر منزلتان باشید چون کتابخانه سفید چوبی به راحتی با هر نوع دکوراسیونی منطبق می شود.

مقاومت و دوام بالا

علاوه بر ویژگی های ظاهری، کیفیت یک محصول از جمله موارد خیلی مهم است که خریداران به آن توجه ویژه می نمایند. گفتنیست که این کتابخانه به دلیل استفاده از چوب در ساخت آن، مقاومت و دوام بالایی نیز دارد.

کتابخانه چوبی سفید

زیبایی

کتابخانه مدل چوبی سفید می‌تواند در اتاق خواب، نشیمن، دفترکار و حتی در پذیرایی کاربرد داشته باشد و به عنوان یک قطعه تزئینی و کاربردی در فضا عمل کند. همچنین استفاده کنندگان از این محصول میتوانند از آن هم برای قراردادن انواع کتابها و هم برای قرار دادن انواع وسایل دکوری و تزئینی استفاده کنند که موجب هرچه بهتر دیده شدن محیط می شود.

ابعاد

کتابخانه مدل چوبی به ارتفاع 180 سانتیمتر و عرض 25 سانتیمتر و طول 70 سانتیمتر بوده و شش طبقه دارد که آن را به یک قطعه کاربردی تبدیل مینماید. همچنین این محصول با توجه به ابعادش، فضای زیادی را اشغال نمیکند و برای استفاده در همه فضاها از جمله فضاهای کوچک بسیار مناسب است.

حمل آسان

از دیگر مزایای این کتابخانه چوبی میتوان به حمل آسان و کم وزن بودن آن اشاره کرد. این مزیت باعث میشود شما هر موقع که نیاز داشتید، کتابخانه را به راحتی جابه جا کرده و به دلیل مقاوم بودن آن نگران ورود آسیب های احتمالی به آن حین جابه جایی نباشید.

جنس کتابخانه مدل چوبی سفید

جنس این کتابخانه سفید موجود در سایت خانه شما از روکش ملامینه درجه یک است که بنا به درخواست شما عزیزان و جهت سفارشی سازی هر چه بیشتر، امکان تولید با چوب ام دی اف را نیز دارد.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
عمق
70 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp