کتابخانه دکوری پایه چوبی

کتابخانه مدل دکوری جدید Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 133سانتیمتر و عرض 90 سانتیمتر وعمق 25 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 133 *90 * 25 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3030432
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۷۸۳,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل دکوری جدید

کتابخانه مدل دکوری جدید همانطور که از نامش پیداست به شکلی شیک و مدرن طراحی گردیده است. این مدل برای افرادی که به دنبال ظاهری خاص و جذاب هستند و دوست دارند فضای نشمین یا اتاق خواب خود را با استفاده از یک نکته کانونی مورد توجه قرار دهند، مناسب است.

در طراحی کتابخانه مدل دکوری جدید، از رنگ‌های تیره و روشن استفاده شده است که برای تطابق این مدل کتابخانه با همه دکوراسیون ها یک نقطه قوت عالی به شمار میرود. حال اگر علاقه مند هستید که یک قطعه دکوری و کاربردی را به خانه خود بیفزایید، خرید این کتابخانه گزینه مناسبی است.

ویژگی های کتابخانه مدل دکوری جدید

در این قسمت تصمیم بر این گرفته ایم که برای اطمینان خاطر شما همراهان عزیز، ویژگی های این کتابخانه مدل جدید را بیشتر بیان نماییم. این اطلاعات باعث خواهند شد که یک خرید مطمئن و بدور از نگرانی را رقم بزنید.

جا دار بودن

یکی از ویژگی های اصلی کتابخانه دکوری مدل جدید جادار بودن آن است. این محصول دارای پنج طبقه و دو کمد در دار است که آن را برای قرار دادن انواع محتلف کتاب ها و وسایل تزئینی و دکوری ایده آل میکند.

داشتن ظاهری شیک و ساده

اغلب ما با این حرف موافقیم که زیبایی در سادگی است! کتابخانه مدل جدید نیز دقیقا نمادی از این حرف است؛ زیرا در حین ساده بودن، جلوه زیبایی در خانه ایجاد میکند. همچنین به دلیل همین سادگی است که این کتابخانه قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون منزل را دارا می باشد.

کتابخانه مدل دکوری پایه چوبی

پیروی از تمامی استاندارد ها در ساخت کتابخانه مدل دکوری جدید
ناگفته نماند که تمامی استانداردهای مورد نیاز برای ساخت یک کتابخانه در تولید کتابخانه مدل جدید رعایت شده اند. از همین رو نیاز نیست که نگران مواردی همچون عدم مقاومت طبقه ها و غیره باشید.

قابلیت جابه جایی آسان

یکی از ویژگی های جذاب این مدل کتابخانه، وزن سبک آن است. شما عزیزان به راحتی میتوانید کتابخانه مدل جدید را از نقطه ای به نقطه ای دیگر انتقال دهید، بدون اینکه ذره ای آسیب ببیند.

قابلیت سفارشی سازی جنس

جنس کتابخانه مدل دکوری جدید از روکش ملامینه درجه یک می باشد؛ اما خبر خوب اینکه مشتریان عزیز میتوانند به دلخواه خود جنس کتابخانه را چوب ام دی اف انتخاب کنند. بنا به درخواست شما عزیزان ما کتابخانه مدل جدید را با چوب ام دی اف نیز می سازیم!

خرید

سایت خانه شما همیشه در تلاش است تا بهترین و مرغوب ترین وسایل دکوری و تزئینی مورد نیاز برای خانه هایتان را عرضه نماید. شما با مراجعه به این سایت به خوبی متوجه خواهید شد که هر چیزی که برای خانه تان لازم دارید را از این فروشکاه در هر مدلی میتوانید تهیه کنید.

مشخصات

ارتفاع
133 سانتی متر
عمق
25 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp