کتابخانه چوبی مدل ال

کتابخانه مدل دوطرفه Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 90 سانتیمتر و عرض 80 در 80 سانتیمتر وعمق 30 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: ال مانند 80 در 80 - عمق 30 - ارتفاع 90

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • انتیک طلاییانتیک طلایی
  • والیسوالیس
  • بیاضبیاض

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1873
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۹۰۴,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل دوطرفه

اگر به دنبال محصولی زیبا و کاربردی هستید که کتاب های خود را در آن به راحتی نگهداری کنید پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز کتابخانه مدل دوطرفه است که علاوه بر ظاهر زیبا محصولی کاربردی و جا دار است که به شما امکان می دهد که کتاب های خود را در آن جای دهید و نگرانی بابت شلوغی محیط خود نداشته باشید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با کتابخانه دوطرفه با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم که در زمان خرید آن شناخت بسیاری از این محصول کاربردی داشته باشید. با ما همراه باشید.

در میان کتابخانه هایی که در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد کتابخانه مدل دوطرفه با توجه به ظاهر زیبا و جادار بودن آن فروش بالایی را در بازار از آن خود کرده است و شما دوستان عزیز می توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی محصولی زیبا و کاربردی را با صرف هزینه ای مناسب و کیفیتی بالا خریداری کنید.

کتابخانه دوطرفه با ابعاد مناسبی که دارد فضای بسیار کمی را از محیط شما اشغال می کند و گزینه ای بسیار مناسب برای محیط های کوچک به شمار می آید که با کمبود فضا مواجه هستند.

کتابخانه مدل دو طرفه

در روند تولید این محصول از متریال های مرغوب و درجه یک استفاده شده است که همین امر سبب می شود که این محصول طول عمر بالایی داشته باشد و شما نگرانی بابت خرابی کتابخانه فوق نداشته باشید، برای این محصول از روکش ملامینه درجه یک استفاده شده است که این امر سبب شده که در زمان حمل و نقل و جابه جایی خط و خشی بر روی این محصول نیفتد و همانند روز اول زیبایی خود را حفظ کند، لازم به ذکر است در صورتی که شما دوستان عزیز تمایل داشته باشید می توانید کتابخانه فوق را با جنس ام دی اف درجه یک سفارش دهید هر چند هزینه های شما را افزایش می دهد.

طبقه های نامتقارن کتابخانه دوطرفه موجب شده است که چشم نوازی بسیاری برای محیط شما به همراه داشته باشد.

بهتر است که بدانید علاوه بر کتاب شما می توانید انواع دکوری را بر روی آن قرار دهید و می توان آن را محصولی چند کاره دانست که می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده کند.

برای ساخت کتابخانه دوطرفه استانداردهای لازم رعایت شده که موجب شده است کارکرد آن را تحت تاثیر قرار دهد.

شما دوستان عزیز برای خرید کتابخانه مدل دوطرفه می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات فنی

بدنه محصول از روکش ملامینه با لبه PVC

ابعاد کتابخانه: 80 * 80 ، عمق 30، ارتفاع 90

عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکاریا حتی منگنه 

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
ال مانند 80 در 80 - عمق 30 - ارتفاع 90
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp