کتابخانه اداری درب شیشه ای

کتابخانه اداری مدل کارشناسی Library

این مدل منحصر به فرد با ارتفاع 190 سانتیمتر و عرض 90 سانتیمتر وعمق 35 سانتیمتر یکی از پرفروشترین مدلهای بازار میباشد که نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه با لبه PVC
ارتفاع: 190 * 90 * 35 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 536914333
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۸۰,۰۰۰ تومان

راهنمای خرید کتابخانه اداری مدل کارشناسی

کتابخانه اداری مدل کارشناسی نمونه منحصر به فرد از این محصولات است که به واسطه داشتن فضای بیشتر، امکان قرار دادن کتاب و زونکن های بیشتری را فراهم می کند. طراحی این کتابخانه به دلیل اداری بودن ساده است اما به واسطه داشتن رنگ آمیزی متفاوت قابلیت قرار گرفتن در محیط های مختلف را دارند و به راحتی می توان آن ها را در دکوراسیون های متفاوت قرار داد.

در طراحی و تولید این وسیله از متریال متفاوتی استفاده می شود که به عنوان یک عامل تاثیر گذار در قیمت کتابخانه اداری مدل کارشناسی هستند، استقبال بی نظیر از این وسیله سبب شد تا برند های زیادی در طراحی و تولید آن فعالیت کنند. اگر قصد خرید یک وسیله کاربردی و مفید دارید پیشنهاد میکنیم با مراجعه به فروشگاه خانه شما، از مزیت خرید این کتابخانه زیبا و جادار بهره مند شوید.

کتابخانه اداری مدل کارشناسی

ویژگی های کتابخانه اداری مدل کارشناسی

نظم و انضباط یکی از مهم ترین ویژگی های بخش اداری است. مهم نیست که در چه سمتی فعالیت دارید، در هر حال می بایست انضباط کاری را رعایت کنید. بدون شک استفاده از تجهیزات و وسایلی که در ایجاد نظم تاثیر گذار هستند، از اهمیت زیادی برخوردار است. کتابخانه اداری مدل کارشناسی یکی از خاص ترین تجهیزاتی است که به شما کمک می کند تا بتوانید محیط منظم داشته باشید.

در طراحی این وسیله از روکش ملامینه درجه یک استفاده شده، به همین دلیل وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی قابل جابجایی است. از مهم ترین ویژگی های آن نیز می توان به چفت و بست مخفی اشاره کرد و هیچ گونه منگنه، پیچ و میخ روکاری وجود ندارد. برای اینکه لبه های کتابخانه اداری مدل کارشناسی در زمان برخورد با یک سطح دچار خوردگی یا آسیب نشود از روکش PVC استفاده شده که نمای متفاوتی به این محصول می دهد.

این کتابخانه در ابعاد 180 در 80 سانتی متر تولید شده و دارای 5 طبقه است که همه طبقه ها از عمق 3 سانتی متری برخوردارند و به این ترتیب امکان قرار دادن انواع کتاب، پرونده، زونکن و غیره برای افراد فراهم است. کتابخانه اداری مدل کارشناسی مدل درب دار است و با دو درب شیشه ای مقاوم که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به بازکردن درب، بتوانید به دنبال پرونده یا کتاب مورد نظر باشید.

خرید کتابخانه اداری مدل کارشناسی

بر اساس موارد عنوان شده، خرید کتابخانه اداری مدل کارشناسی یک انتخاب ایده آل برای محیط های اداری است که به شما کمک می کند تا بتوانید دفتر کار مرتب و منظم داشته باشید. این محصول در رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود و این تنوع رنگی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با توجه به دیزاین و هارمونی رنگی دکوراسیئن اداری و محیط کار بهترین انتخاب را داشته باشید. برای مشاهده جدیدترین مدل های کتابخانه اداری مدل کارشناسی می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

عمق
30
ابعاد
180*80*30
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp