میز تحریر جدید

میز تحریر مدل مدرن Table

میز تحریر مدل مدرن با ارتفاع 73 سانتیمتر عرض 80 سانتیمتر و عمق 50 سانتیمتر با طراحی مدرن در عین سادگی بسیار شیک و کاربردی میباشد.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : ۷۳ سانتی متر
عمق : ۵۰ سانتی متر
عرض : ۸۰ سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1108764
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۴۹,۰۰۰ تومان

میز تحریر و کامپیوتر مدل مدرن

میز تحریر دارای ابعادی بوده که نیازهای تحریری شما را پوشش می‌دهد. اگر مطالعه و کارهایی نظیر آن بخش بزرگی از زندگی شما قرار دارد استفاده از میز تحریر را نباید نادیده بگیرید. همچنین استفاده از این وسیله مفید، باعث حفظ سلامت جسمانی و جلوگیری از بروز برخی عارضه‌ها می‌شود.

ساختار میز تحریر مدل مدرن

این میز در چهار رنگ سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره طراحی شده است. میز تحریر مدل مدرن با عرض 80 سانتی‌متر و ارتفاع 73 سانتی‌متر با طراحی ساده و به‌شدت کاربردی تولید شده است. عمق این میز تحریر 50 سانتی‌متر و در ساختار آن تمامی استانداردها رعایت شده تا برای همگی کاربران دچار مشکل نشود.

میز تحریر مدرن دارای طبقات زیادی برای نگهداری وسایل شما ساخته شده است. در قسمت پایینی این میز تحریر فضایی مانند کتابخانه حاکم شده که موجب برتری آن می‌شود. جنسی که در ساخت این میز استفاده شده ملامینه درجه یک کاملاً ضد آب و با ماندگاری بالا تولید می‌شود.

میز تحریر مدل مدرن

مزایا میز تحریر مدل مدرن

با یک انتخاب هوشمندانه و خرید میز تحریر مدرن از تمامی مزایای آن بهره‌مند می‌شوید. در ادامه تمامی مزایای این میز تحریر را بیان می‌کنیم تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.

طراحی خاص میز

از عوامل دیگری که موجب بالارفتن کیفیت میز تحریر و افزایش کارکرد روی این مدل میز می‌‌شود طراحی خاص و کاربردی آن بوده است. میز تحریر مدرن با کیفیت بالا، فضاهای متنوع و همچنین اندازه‌های استاندارد میز مورد‌توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

رنگ و سبک میز تحریر

یکی دیگر از موارد تأثیر رنگ میز بر دکوراسیون است که نقش بسزایی در افزایش کیفیت مطالعه می‌گذارد. میز تحریر مدرن در رنگ‌هایی طراحی شده که با هر سبک از دکوراسیونی همخوانی پیدا می‌کند و از لحاظ کیفیت و ماندگاری بسیار عالی عمل کرده است.

سهولت در استفاده از میز

وزن بسیار بالا و سختی هنگام جابه‌جایی از عواملی هستند که موجب عدم کیفیت در مطالعه افراد می‌شوند. نمو‌نه‌ای از متریال‌ها در بازار وزن بسیار بالایی دارند و گزینه مناسبی برای استفاده روزمره و طولانی‌مدت محسوب نمی‌شوند. میز تحریر مدرن با وزن استاندارد برای مکان‌‌‌‌های متوسط گزینه بسیار مناسبی است.

تأثیر میز تحریر بر دکور خانه

استفاده از میز تحریر شیک و مدرن در چیدمان وسایل خانه بسیار مؤثر بوده است. میز تحریرها عموماً دارای کشو و قفسه‌هایی برای ذخیره‌سازی وسایل شما هستند. با استفاده از میز تحریر مدرن وسایل دیگری مانند چراغ‌مطالعه، گلدان و.. در اطراف آن قرار دهید و زیبایی دکوراسیون خود را دوچندان کنید.

کیفیت ساخت میز تحریر مدل مدرن

  • استفاده از چوب مقاوم و دارای ماندگاری بالا برای ساخت اجزا، پایه و صفحه میز تحریر
  • استفاده از روکش‌های باکیفیت به‌ویژه روکش ملامینه درجه یک
  • استفاده از اتصالات با بهترین جنس برای ماندگاری و دوام میز تحریر
  •  بررسی تمامی قسمت‌های میز تحریر و توجه ویژه در ساخت آن

مشخصات

ابعاد
73*50*80 سانتیمتر
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp