میز تحریر شیک و ارزان

میز تحریر مدل دنیا Table

میز تحریر مدل دنیا با ارتفاع 120 سانتیمتر عرض 150 سانتیمتر و طول 51 سانتیمتر با طراحی مدرن در عین سادگی بسیار شیک و کاربردی میباشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه
ابعاد: ۱۲۰ * ۱۵۰ * ۵۱ سانتی متر
مناسب برای : تحریر - لپتاپ - کامپیوتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2536524
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۶۳۰,۰۰۰ تومان

میز تحریر دنیا

آیا برای انجام کارهای اداری در منزل به دنبال میز تحریر با ویژگی‌های خاص هستید؟ انتخاب میز تحریر مدل دنیا بهترین گزینه برای قرارگیری در گوشه‌ای از فضای خانه است؛ زیرا این مدل به قدری شکیل طراحی شده که چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود می‌کشاند.

مزایای استفاده از میز تحریر دنیا

قطعاً همه این نکته را می‌دانند که استفاده از میز تحریر این امکان را فراهم می‌کند که بدون آسیب رسیدن به عضلاتی نظیر گردن، کمر، ستون فقرات، انگشتان دست و پا فعالیت‌هایشان را به‌راحتی انجام دهند. انتخاب یک میز تحریر استاندار و مناسب برای دانش‌آموز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تضمین سلامتی، سرعت بخشی در انجام کارها، آرامش حین مطالعه، تقویت نوشتاری و غیره از مزایای قابل‌ملاحظه در استفاده از میز تحریر مدل دنیا بیان شده است. سبک و جاگیر نبودن و ایده خلاقانه در طراحی منحصربه‌فرد این محصول خریدار را وادار به انتخاب آن می‌کند.

گاهی اندازه و تک‌بعدی بودن، کاربرد میز تحریرها دلیل اصلی عدم استفاده و بی‌فایده ماندن آن‌ها در گوشه خانه هستند. درصورتی‌که میز تحریر مدل دنیا را می‌توان به‌عنوان میز کار، میز مطالعه، میز کامپیوتر و میز تحریر اداری در نظر گرفت.

میز تحریر مدل دنیا

ساختار میز تحریر دنیا

میز تحریر مدل دنیا با طول 51 سانتیمتر عرض 150 سانتیمتر و ارتفاع 120 سانتیمتر به شیوه مدرن متناسب با نیاز روز بشر طراحی شده است. میز تحریر مدل دنیا بسیار زیبا، ساده، مدرن، چندمنظوره و کاربردی است که کارهای زیادی را با قرارگیری در فضای خانه انجام می‌دهد.

با انتخاب صندلی مناسب برای نشستن پشت میز تحریر ارتفاع را تنظیم کنید تا ستون فقرات در یک راستا قرار گیرند. هنگام قرارگیری روبه‌روی میز تحریر دنیا در سمت راست یک قفسه با ارتفاع کمتر از سطح میز قرار دارند که کمد را در آن قسمت طراحی شده است.

در سمت چپ قفسه‌ای شبیه به کتابخانه که شامل چهار غرفه برای منظم چیدن کتاب‌ها قرار دارد. افراد باسلیقه ایده‌ها و نظرات جالبی برای چیدمان روی میز و قفسه‌ها مطرح می‌کنند. میز تحریر مدل دنیا در رنگ‌هایی نظیر سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره در انبار فروشگاه خانه شما موجود است.

خرید میز تحریر دنیا

با بررسی تمامی موارد ذکر شده درباره میز تحریر مدل دنیا می‌توانید انتخاب این محصول را یک حرکت هوشمندانه تلقی کرد. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که کیفیت، قیمت و کاربردی‌بودن محصولی برای شما مهم است پیشنهاد می‌دهیم میز تحریر مدل دنیا را انتخاب کنید.

فضای خانه‌ها که امروزه بسیار محدود و اکثریت آپارتمانی هستند با خرید وسیله‌ای چند‌منظوره مشکل بی‌نظمی و ناهماهنگی منزل خود را برطرف کنید. با خرید آنلاین میز تحریر مدل دنیا هم یک وسیله چندمنظوره داشته باشید و هم در وقت و پرداخت هزینه‌های گذاف صرفه‌جویی کنید. 

مشخصات

ابعاد
120*51*150
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
مناسب برای
میز تحریر و کامپیوتر
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp