میز تحریر مدل ریرا

میز تحریر مدل ریرا Table

میز تحریر مدل ریرا با طراحی ساده و مینیمال با بدنه مقاوم و رنگبندی متنوع در فروشگاه اینترنتی خانه شما.
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 75 سانتی متر
طول : 100 سانتی متر
عرض : 50 سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: CH7
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۹۱۵,۰۰۰ تومان

میز تحریر مدل ریرا

میز تحریر مدل ریرا با طراحی بسیار ساده مناسب برای افرادی که طرفدار سادگی هستند. در قسمت کناری این میز سه طبقه طراحی شده است که مناسب برای قرار دادن لوازم دکوری و یا کتاب می باشد، این میز در ارتفاع 75، طول 100 و عرض 50 سانتی متر تولید شده است که برای کسانی که فضای کمی دارند بسیار مناسب می باشد، بدنه این کالا از جنس نئوپان می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد و نسبت به قیمت مناسب آن کیفیت بالایی دارد.

شما می توانید از این میز در رنگبندی متنوع خریداری کنید بطوری که رنگ طبقات از رنگ بدنه میز متمایز باشد. این میز بسیار کم جا بوده و برای فضاهایی که دارای ابعاد کوچکی هستند بسیار مناسب می باشد بطوری که علاوه بر یک میز تحریر شما طبقاتی را در کنار آن نیز دارید.

میز تحریر ریرا

هزینه ارسال

فروشگاه اینترنتی خانه شما به سراسر کشور ارسال دارد ارسال برای تهران با توجه به سقف خرید انجام شده رایگان و برای شهرستان ها به صورت پسکرایه محاسبه می شود و پرداخت آن به عهده مشتری می باشد.

میز تحریر مدل ریرا

مشخصات

رنگ
سفید
مشکی
قهوه ای روشن
قهوه ای تیره
ابعاد
۱۰۰x۵۰x۷۵ سانتی متر
روکش
روکش ملامینه درجه یک
جنس بدنه
نئوپان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp