میز تحریر قفسه دار ارزان

میز تحریر مدل فدک Table

میز تحریر مدل فدک با ارتفاع 75 سانتیمتر عرض 85 سانتیمتر و طول 40 سانتیمتر با طراحی ساده قابل استفاده در فضای کوچیک با هر نوع دکوراسیون قابل هماهنگی میباشد
ویژگی ها:
جنس بدنه: ملامینه درجه یک
ابعاد: 80*50*78سانتیمتر
وزن : ۳۲ کیلوگرم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1108764
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان ۲۴%
۲,۵۰۵,۰۰۰ تومان

میز تحریر فدک

برای انتخاب میز تحریری مناسب باید به کیفیت مواد به‌کاررفته در ساختار آن توجه ویژه‌ای کرد. میز تحریر فدک نگرانی شما را برطرف می‌کند؛ زیرا برای ساخت آن از مرغوب‌ترین مواد استفاده شده که موجب بالارفتن کیفیت آن و بالارفتن دوام میز تحریر می‌شود.

ساختار میز تحریر فدک

این میز تحریر در چهار رنگ سفید برفی، مشکی، قهوه‌ای تیره ونگه یعنی شکلاتی تیره به همراه رگه‌های سیاه و قهوه‌ای روشن ساخته شده است. طول این میز 40 سانتی‌متر و عرض آن 85 سانتی‌متر است. ارتفاع این میز تحریر 75 سانتی‌متر است که در فضاهای کوچک و با هر نوع دکوراسیونی سازگاری دارد.

جنس این میز تحریر ملامینه درجه است. ورق‌های ملامینه به دلیل سطح صاف و یکنواختی که دارند در مواقعی مانند تمیزکاری، با یک دستمال در عین سادگی به حالت اولیه خود بر می‌گردد. وزن این میز تحریر 32 کیلوگرم بوده که تمامی استانداردها در ساخت آن رعایت شده است.

میز تحریر مدل فدک

دلیل انتخاب میز تحریر فدک

این میز تحریر کارهای متفاوتی را پوشش می‌دهد و در ساختار آن تمامی استاندارها برای راحتی شما و بالارفتن کیفیت انجام شده است. از مهم‌ترین مزیت این میز تحریر مدرن به حمل آسان و ابعاد کوچک و جمع‌و‌جور بودن آن می‌توان اشاره کرد.

اندازه میز تحریر

میزهای تحریر در اندازه‌های متفاوتی طراحی می‌شوند به همین دلیل قبل از خرید باید به این ویژگی توجه بخصوصی داشته باشید. راحتی شما در هنگام استفاده از میز در انتخاب شما بسیار دخیل است. با انتخاب میز تحریر مدل فدک به دلیل استاندارد بودن خیالتان از اندازه میز راحت است.

فضای مناسب میز تحریر

میز تحریر انجام کارهای متفاوتی را پوشش می‌دهد در نتیجه برای لوازم گوناگون نیاز به جا و اندازه مناسب دارد. میز تحریر مدل لاکچری فضای مناسب برای قراردادن وسایل شما را دارد و دیگر برای انجام کارهایتان دچار مشکل نمی‌شوید و با خیالی آسوده کارهای خود را روی میز انجام می‌دهید.

قفسه‌های میز تحریر

میز تحریری که انتخاب می‌کنید باید قفسه‌هایی برای نگهداری و قراردادن وسایل شما داشته باشد در غیر این صورت میز تحریری کامل نبوده و در استفاده از آن دچار مشکل می‌شوید. داشتن چند قفسه در میز تحریر مدل لاکچری موجب بالارفتن امتیاز این میز شده است.

کیفیت میز

برای انتخاب میز تحریر مناسب کیفیت امری بسیار مناسب بوده؛ زیرا در بالارفتن ماندگاری و مقاومت تأثیر می‌گذارد. این میز از ملامینه درجه یک تشکیل شده که ضد آب بوده و باتوجه‌به سفارش مشتری می‌توان در طراحی آن از ام دی اف هم استفاده کرد.

سبک بودن میز

سلیقه در انتخاب میز قطعاً دخیل است. این میز تحریر ساختاری مدرن و لوکس دارد که با هر سبک دکوراسیون همخوانی دارد. این میز با وزن 32 کیلوگرم در عین سبک و جاگیر نبودن بسیار کیفیت بالایی داشته به همین دلیل با انتخاب میز تحریر مدل فدک برد بسیار بزرگی می‌کنید.

مشخصات

ابعاد
80*50*78سانتیمتر
وزن
۳۲ کیلوگرم
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر های موجود
خوفه
در
خوفه
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp