میز تحریر کوچک ارزان

میز تحریر مدل لاکچری Table

میز تحریر مدل لاکچری با ارتفاع 78 سانتیمتر عرض 160 سانتیمتر و طول 78 سانتیمتر با طراحی مدرن در عین سادگی بسیار شیک و کاربردی میباشد.
ویژگی ها:
جنس بدنه: ملامینه درجه یک
ابعاد: ۱۶۰*۷۸*۷۸سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 3498305
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۳۳۵,۰۰۰ تومان

میز تحریر لاکچری

امروزه به دلیل اینکه بیشتر کارها پشت میز انجام می‌شوند. اولین قدم برای حفظ سلامت انتخاب یک میز تحریر مناسب است که انسان را در حفظ سلامتی جسمانی و جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری‌ها کمک می‌کند. میز تحریر لاکچری یکی از میزهای استاندارد بوده که با رعایت نکات می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

ساختار میز تحریر لاکچری

سازندگان این میز تحریر تمام تلاش خود را کرده‌اند که یک میز استاندارد با جنس چوب عالی به مشتریان ارائه دهند. این میز در چهار رنگ سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره با عرض 160 سانتی‌متر و طول 78 سانتی‌متر طراحی شده است. ارتفاع این میز 78 سانتی‌متر با ساختاری مدرن و ساده بسیار خاص بوده است.

جنس این میز تحریر ورق ملامینه درجه یک است. این ورق مزایای بسیاری مانند قیمت نسبتاً پایین، مقاومت در برابر خوردگی و خرابی پیچ‌ها و تمامی اتصالات میز، وزن کم در عین کیفیت بالا، تمیزکاری آسان، نگهداری بالا و غیره را شامل می‌شود.

میز تحریر مدل لاکچری

ویژگی میز تحریر لاکچری

در زندگی امروزه وجود میز تحریر امری لازم و ضروری است. برای خرید میز مناسب باید به نکات مختلفی توجه کرد تا میزی دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد را داشته باشید. در ادامه چندین نکته مهم راجب میز تحریر را بیان می‌کنیم تا هنگام خرید برای شما راهنمایی باشد.

جنس میز

میز تحریرهای چوبی جزو بهترین دسته برای انتخاب هستند. کارکردن روی این میز بسیار راحت بوده و جنس چوب طرفداران بسیار بالایی دارد. در ساختار میز تحریر مدل لاکچری از چوب‌های باکیفیت و مقاوم استفاده شده که دوام بسیار بالایی دارند.

اندازه میز تحریر

اگر محدودیت فضا نداشته باشید با انتخاب میز تحریر مدل لاکچری که طبق استانداردها طراحی شده در فضای متوسط یا بزرگ می‌توانید از این میز تحریر استفاده کنید. وزن این میز شیک و مدرن 50 کیلوگرم است و فضایی کافی برای چیدمان لوازم و مطالعه را پوشش می‌دهد.

امکانات جانبی میز تحریر

بیشتر میزهای تحریر با‌توجه‌به ساختارشان و متناسب با میزان فضایی که اشغال می‌کنند برای بیشتر‌شدن آن از کشو، قفسه، باکس، جاکتابی و... استفاده می‌کنند. این میز با‌توجه‌به اینکه اندازه نسبتاً بزرگی دارد در‌عین‌حال دارای فایلی سه کشو است.

مواد سازنده میز تحریر

موادی که در ساخت میز تحریر استفاده می‌شوند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب یک میز مناسب هستند. در ساخت اصلی میز تحریر مدل لاکچری از روکش ملامینه درجه یک استفاده شده که ساختاری کاملاً ضد آب دارد. با‌توجه‌به سفارش شما جنس این میز به ام دی اف هم قابل تغییر است.

مزایا استفاده از میز تحریر لاکچری

  • میز تحریرهای چوبی با بیشتر دکوراسیون‌ها مطابقت دارند.
  • مقاومت بسیار بالایی دارد و بسیار بادوام بوده است.
  • دارای چهار رنگ متنوع است و بستگی به انتخاب شما دارد.
  • تمامی استانداردها در ساخت این میز تحریر رعایت شده است.
  • در ساختار خود فایلی دارای سه کشو دارد.

مشخصات

ابعاد
160*78*78
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp