میز تحریر جدید

میز تحریر مدل مهتاب Table

میز تحریر و مدیریت مهتاب با ارتفاع 75 سانتیمتر عرض 140 سانتیمتر و طول 60 سانتیمتر با طراحی شیک و ساده قابل استفاه در فضای کوچک و بزرگ
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : ۷۵ سانتی متر
طول : ۶۰ سانتی متر
عرض : ۱۴۰ سانتی متر
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10067069
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان

میز تحریر مدل مهتاب

میز تحریر وسیله‌ای مهم برای کارهای نگارشی، مطالعه و حتی بازی با کامپیوتر بوده است. قبل از اینکه به ویژگی یک میز تحریر خوب بپردازید باید این امر را دانسته که استفاده از میز تحریر یک بخش جدانشدنی از زندگی بوده و استفاده از آن یک ضرورت محسوب می‌شود. میز تحریر مهتاب گزینه مناسبی برای انتخاب است.

ساختار میز تحریر مدل مهتاب

میز تحریر مهتاب با طول 60 سانتی‌متر، عرض 140 سانتی‌متر و ارتفاع 75 سانتی‌متر طراحی شیک و کاربردی داشته و مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ است پس در انتخاب آن برای فضا مشکلی نداشته؛ زیرا در ساختار آن تمامی استانداردها را رعایت شده است. از مزایای کاربردی این میز می‌توان به حمل آسان آن اشاره کرد.

در ساختار این میز ظرافت در تمامی اتصالات و طراحی آن رعایت شده است. برای جلوگیری از آسیب به شما یا خراب‌شدن میز لبه‌های آن تمام پی‌وی‌سی و با رعایت استاندارد بهترین‌ها را ارائه کرده است. جنس میز تحریر مهتاب ملامینه درجه یک است که مزایای بسیار زیادی دارد.

میز تحریر مدل مهتاب

اهمیت استفاده از میز تحریر مدل مهتاب

اگر تصمیم برای خرید یک میز تحریر ماندگار و مقاوم دارید بهتر است از تمامی ویژگی‌های یک میز استاندارد برای هر شخصی اطلاع داشته باشید. با‌توجه‌به مزایای میز تحریر مدل مهتاب با انتخاب خوب برای خود بهترین‌ها را به ارمغان بیاورید.

جنس میز تحریر مهتاب

در ساخت این میز تحریر از بهترین جنس استفاده شده که موجب آسان بودن کار روی آن می‌شود به همین دلیل طرف‌داران زیادی دارد و با هر دکوراسیونی مطابقت داشته است. میز تحریر مهتاب در چهار رنگ سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره طراحی شده که تمامی این رنگ‌ها متناسب با هر فضایی هستند.

اندازه میز تحریر مهتاب

این مدل میز تحریر در فضاهای کوچک و بزرگ کاربرد دارد و به دلیل ساختار استانداردش فضای کافی برای لوازم شما فراهم می‌شود. میز تحریر مهتاب علاوه بر داشتن یک فضای مناسب، شلف و قفسه‌هایی برای برطرف‌کردن نیاز‌های شما فراهم کرده است که به مرتب و منظم‌شدن اتاق یا هر مکان دیگری کمک می‌کنند.

ارتفاع میز تحریر مهتاب

میز تحریر انتخابی باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد. ارتفاع میز تحریر استاندارد باید از 73 تا 77 سانتی‌متر بوده تا افراد روی آن مسلط و فشاری به دست و شانه‌های آن‌ها وارد نشود. ارتفاع این مدل میز 75 سانتی‌متر است که تمامی نیازهای شما را پوشش داده و طراحی کاملاً استانداردی دارد.

میز تحریر مهتاب متناسب با فضای اتاق

میز تحریر باید با چیدمان و رنگ‌بندی فضایی که قرار می‌گیرد همخوانی داشته باشد، همچنین نباید بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد تا آزار و اذیت برای کاربران ایجاد نکند. میز تحریر مهتاب علاوه بر اینکه رنگی متناسب با هر نوع دکوراسیون داشته با رعایت تمامی موارد برای فضای اتاق و هر فضای دیگری مناسب است.

مشخصات

ابعاد
75*60*140
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp