میز تحریر و کامپیوتر مدل ارغوان

میز تحریر مدل ارغوان Table

میز تحریر مدل ارغوان با ارتفاع 90 سانتیمتر عرض105سانتیمتر و طول 50 سانتیمتر بهترین انتخاب برای دفتر کار شما میباشد بنا به درخواست شما در ابعاد بزرگتر قابل سفارش میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه
ابعاد: ۹۰ * ۱۰۵ * ۵۰ سانتی متر
مناسب برای : تحریر - لپتاپ - کامپیوتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2962873
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۴۷۵,۰۰۰ تومان

میز تحریر ارغوان

تصور کنید یک دانش‌آموز چندین ساعت برای انجام تکالیف خود بر روی زمین نشسته باشد؛ حتماً بسیار خسته شده و از درد شانه و گردن رنج خواهد برد. شما والدین در قبال فرزندان خود مسئول هستید، بهتر است با آشنایی میز تحریر مدل ارغوان نگرانی خود برای فرزندانتان را کاهش دهید.

مزایای استفاده از میز تحریر ارغوان

میز تحریر برای تمام افرادی که از آن استفاده می‌کنند این امکان را فراهم می‌کند که محیطی برای تمرکز، فضایی منظم برای مطالعه، یادگیری بهتر مطالب و تثبیت یادگیری داشته باشند. برای رهایی از بی‌نظمی‌های فرزندتان حین درس‌خواندن بهترین گزینه انتخاب یک میز تحریر مدل ارغوان است.

کودکان و نوجوانان که درحال‌رشد هستند با استفاده از این وسیله برای مطالعه و انجام فعالیت‌های خود آسیب جسمی کمتری خواهند دید و از آسیب‌های احتمالی برای ستون فقرات، کمر و گردن جلوگیری می‌کند. برای خرید یک میز تحریر مناسب با استانداردهای تعیین شده را از فروشگاه خانه شما تهیه کنید.

از دیگر مزایای استفاده از میز تحریر می‌توان به ایجاد نظم و سرعت بخشی در انجام تکالیف اشاره کرد. با قرارگیری وسایل تحریر روی میز برای دانش‌آموز این امکان فراهم می‌شود که به ابزار کار خود دسترسی بهتری داشته باشد و سرعت در انجام تکالیف بیشتر شود.

میز تحریر و کامپیوتر مدل ارغوان

ساختار میز تحریر ارغوان

میز تحریرهای مدل ارغوان با طول 50 سانتیمتر عرض 105 سانتیمتر و ارتفاع 90 سانتیمتر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در فضای اشغالی توسط آن بهترین بهره‌وری را داشته باشید. در راستای عرض این مدل میز تحریر یک استند در ارتفاع 20 سانتی برای قرارگیری وسایل روی آن طراحی شده است.

رنگ‌بندی بی‌نظیر این محصول آن را مناسب با هر چیدمان و هماهنگ با ترکیب رنگ اتاق می‌کند. سفید، مشکی، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره چهار رنگ متناسب با دکور بیشتر منازل برای میز تحریرهای مدل ارغوان در نظر گرفته شده است.

وقتی پشت میز می‌نشینید در سمت راست آن یک کشو و مکانی برای قراردادن کیس رایانه و صفحه متحرکی در پایین میز جایی برای کیبورد طراحی شده است. سازندگان این مدل میز تحریر به‌تمامی گزینه‌های موردنیاز برای تکمیل معیارهای انتخابی توجه کرده‌اند.

با سفارش میز تحریر مدل ارغوان دیگر نگران آسیب جسمی فرزندتان هنگام انجام تکالیف نیستید. همه اندازه ها به‌خصوص اندازه ارتفاع کاملاً استاندارد بوده و تنها کافی است در انتخاب صندلی برای این میز کوشا باشید.

موارد استفاده از میز تحریر ارغوان

استفاده از میز تحریر مدل ارغوان فقط مختص دانش‌آموزان برای انجام تکالیف درسی نیست. با نگاهی به شرایط ساختاری این مدل متوجه می‌شوید که با عنوان میز کار، میز مطالعه، میز کامپیوتر و میز کار هم نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند.

میز تحریر ارغوان برای افرادی که در منزل به کار نویسندگی می‌پردازند و یا بنا بر دلایلی برای دورکاری باید فضایی را در منزل برای کار اختصاص بدهند این محصول گزینه مناسبی است.     

مشخصات

ابعاد
105*90*50
جنس بدنه
ملامینه درجه یک
رنگ
سفید، مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
مناسب برای
میز تحریر، کامپیوتر و مطالعه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp