روتختی تک نفره ماه و ستاره

روتختی تک نفره ماه و ستاره bedcover

روتختی تک نفره ماه و ستاره همراه با دو عدد رو بالشتی و یک لحاف سبک با طراحی بسیار زیبا و جذاب.
______
مشخصات فنی:
جنس : تترون درجه یک
ابعاد رو بالشتی : 50*70
ابعاد لحاف : 220*145

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 0930
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۳۳,۰۰۰ تومان

روتختی تک نفره ماه و ستاره

روتختی همان طور که از نام آن مشخص است پوشسی مناسب برای تختخواب به حساب می آید و می تواند زیبایی بسیاری را برای اتاق خواب شما به همراه داشته باشد و در صورتی که در زمان انتخاب آن به نکات مورد نظر توجه داشته باشید می تواند در زیبا دیده شدن اتاق خواب نقش بسیار زیادی داشته باشد.

ما در این مقاله در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با روتختی تک نفره ماه و ستاره که در فروشگاه اینترنتی خانه شما به فروش می رسد در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم و در صورتی که قصد دارید روتختی متناسب برای اتاق خواب خود خریداری کنید این مقاله را از دست ندهید.

ست رو تختی تکنفره ماه و ستاره

اطلاعاتی در ارتباط با روتختی تک نفره ماه وستاره

همان طور که در جریان هستید تختخواب از مهم ترین اجزای اتاق خواب های امروزی به حساب می آید و برای آن که کاور مناسب تختخواب را انتخاب کنید بهتر است به ابعاد تختخواب خود توجه ویژه ای نمایید برای نمونه می توان از روتختی ماه و ستاره که در مجموعه خانه شما به فروش می رسد برای تخت خواب های یک نفره استفاده کرد و زیبایی بسیاری را به اتاق خواب خود هدیه دهید.

از مهم ترین قسمت های سرویس خواب می توان به لحاف آن شاره کرد که ارتباط مستقیمی با پوست شما دارد و بهتر است در زمان خرید به آن توجه ویژه ای داشته باشید و در صورتی که تمایل دارید از فروشگاه خانه شما خرید خود را انجام دهید بهتر است که بدانید روتختی تک نفره ماه و ستاره از پارچه تترون درجه یک تولید شده است و به دلیل الیاف طبیعی که دارد دچار هیچگونه حساسیتی نمی شوید.

 این روتختی دارای دو عدد رو بالشتی و لحاف است و با توجه به جنسی که دارد بهترین گزینه برای فصل های تابستان به حساب می آید و با استفاده از آن از گرمای آزاردهنده خبری نیست.

این محصول را می توانید با دست و ماشین لباسشویی بشویید بدون آن که نگرانی بابت آبرفت یا رنگ پریدگی آن شوید.

ست روتختی تک نفره ماه و ستاره

لازم است که بدانید شما می توانید این ست روتختی را برای اتاق افراد نوجوان و حتی جوان استفاده کنید و از زیبایی منحصر به فردی که برای محیط شما به وجود می آورد به وجد بیایید.

مشخصات روتختی تک نفره ماه و ستاره

  • مجهز به دو عدد روبالشتی
  • دارای یک عدد لحاف با جنس مرغوب
  • در روند تولید این محصول از پارچه تترون درجه یک استفاده شده است که استفاده از آن هیچگونه حساسیتی برای شما به همراه ندارد.
  • ابعاد روبالشتی این محصول 70*50
  • ابعاد لحاف145*220

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید روتختی تک نفره ماه و ستاره با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید.

مشخصات

عرض
دو عدد رو بالشتی , یک عدد لحاف
جنس
تترون درجه یک
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
سایر توضیحات
ابعاد رو بالشتی 50*70 , ابعاد لحاف 220*145
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp