روتختی سلفی تنسل ترک صورتی

روتختی سلفی تنسل ترک

روتختی دخترانه صورتی بسیار خوش رنگ تک نفره 4 تکه سه بعدی سلفی شامل یک عدد لحاف دوخته شده 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 90 و دو عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر مدل دو نفره این مجموعه دارای چهار عدد رو بالشتی می باشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : پارچه تنسل ترک
ابعاد رو بالشتی : 50*70
ابعاد تک نفره : لحاف: 160*240 ملحفه: 90*200
ابعاد دو نفره : لحاف: 215*240 ملحفه: 160*200
ضمانت : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: single22
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

روتختی سلفی تنسل ترک

روتختی دخترانه صورتی تک نفره(4 تکه)، سه بعدی سلفی شامل یک عدد لحاف دوخته شده در ابعاد 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده در ابعاد  200 در 90 و دو عدد روبالشتی در ابعاد 70 در 50 سانتیمتر با طرح گرافیکی جذاب، یکی از پر طرفدارترین روتختی های موجود که مناسب سرویس تشک و تخت خواب دختران جوان می باشد.

روتختی های تک نفره سه بعدی مجموعه ای کامل از لحاف، ملحفه(روکش تشک) و دو عدد رو باشتی می باشد. از ویژگی های این محصول به چهار فصل بودن آن میتوان اشاره کرد و اینکه به هیچ عنوان چروک نمی شوند و رنگ آن ثابت است. جنس پارچه تنسل ترک و از نظر نرمی به ابریشم می ماند و ضد حساسیت است. همچنین این محصول دارای 2 سال گارانتی می باشد.

روتختی سلفی تنسل ترک

روتختی ها انواع مختلفی دارند و اختلاف قیمت آن بستگی به جنس و نوع پارچه روتختی آن دارد این روتختی از جنس تنسل است که از الیاف فوق سبک بیشتر از گیاه اکالیپتوس تولید شده است. تمام روتختی ملحفه و روبالشی با عبور جریان هوا از خود در تابستان خنک و در زمستان گرمای مطبوع دارد و مانع از تعرق بدن می شود بنابراین در هنگام خرید روتختی به جنس و نوع روتختی حتما توجه فرمایید.

قابل ذکر است که برای شستشو باید با آب سرد شسته شود این روتختی بر خلاف جنس های دیگر بعد از شستشو به هیچ عنوان دچار آب رفتگی و کوچک شدن نمی شود. شما عزیزان به راحتی می توانید انواع روتختی های باکیفیت را از فروشگاه خانه شما سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

مشخصات

جنس
پارچه تنسل ترک
ابعاد
تک نفره: ابعاد لحاف: 160*240 ابعاد ملحفه: 90*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ابعاد
دو نفره: ابعاد لحاف: 215*240 ابعاد ملحفه: 160*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر های موجود
روتختی سلفی تنسل ترک
در
من این کار رو چند ماهی میشه خریدم
خیلی خوبه
واقعا راضیم
0موافق 0مخالف
روتختی سلفی تنسل ترک
در
سلام قیمتش بالاست...من این کار رو با کد تخفیف خرید کردم و راضی هستم.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از خرید شما دوست عزیز

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp