تصویر روتختی تک نفره  بچه گانه یونیکورن

روتختی تک نفره بچه گانه یونیکورن

روتختی تک نفره بچه گانه یونیکورن 4 تکه سه بعدی یونیکورن شامل یک عدد لحاف دوخته شده 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 90 و دو عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: single10
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۳۰,۰۰۰ تومان

روتختی تک نفره  بچه گانه یونیکورن دارای لحاف سبک دوخته شده  و ملحفه کش دوزی تشک خواب همراه با دو روبالشی طرخ یونیکرن با رنگ سرمه ای میباشد. از ویژگی های این محصول به چهار فصل بودن آن میتوان اشاره کرد و اینکه به هیچ عنوان چروک نمیشوند و رنگ ان ثابت است. جنس پارچه تنسل ترک و از نظر نرمی به ابریشم می ماند و ضد حساسیت است. همچنین این محصول دارای 2 سال گارانتی می باشد.

روتختی ها انواع مختلفی دارند و اختلاف قیمت آن بستگی به جنس و نوع پارچه روتختی آن دارد این روتختی از جنس تنسل است که از الیاف فوق سبک بیشتر از گیاه اکالیپتوس تولید شده است تمام روتختی ملحفه و روبالشی با عبور جریان هوا از خود در تابستان خنک و در زمستان گرمای مطبوع دارد و مانع از تعرق بدن میشود بنابراین در هنگام خرید روتختی به جنس و نوع روتختی حتما توجه فرمایید.

روتختی های تنسل بسیار سبک بوده و یکی از با کیفیت ترین روتختی و ملحفه و روبالشی های نسل جدید میباشد که با توجه به سبکی و جنس غیر تعریق و ضد حساسیت بسیار با دوام و قابل شستشو میباشد برای شستشو باید با آب سرد شسته شود این روتختی بر خلاف جنس های دیگر بعد از شستشو به هیچ عنوان دچار آب رفتگی و کوچک شدن نمیشود شما عزیزان به راحتی میتوانید انواع روتختی های باکیفیت را از داخل سایت سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

ابعاد
ابعاد لحاف: 160*240
ابعاد
ابعاد ملحفه: 90*200
ابعاد
ابعاد رو بالشتی: 50*70
جنس
پارچه تنسل ترک
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp