روتختی کودک و نوجوان

روتختی کودک و نوجوان

روتختی کودک و نوجوان به دو دسته روتختی پسرانه و دخترانه و بچه گانه تقسیم می شود که در آن تنوع طرح های مختلفی از ست لحاف، روتختی ملحفه و روبالشی وجود دارد.

انواع روتختی بچگانه

در سنین کم نوع انتخاب در روتختی متفاوت است چون دیگر بحث دختر یا پسر بودن در میان است و فرزندان شما با توجه به علایق به شخصیت های کارتونی و یا رویاهای خود این محصول را انتخاب میکنند.

روتختی پسرانه

امروزه طرح های روتختی پسرونه موجود در بازار، از شخصیت های کارتونی و محبوب نوجوانان 7 تا 15 سال الهام گرفته شده است. از جدیدترین مدل های روتختی پسرانه می توان به روتختی رونالدو، مسی، رالی، کلازی، بره ناقلا، ساینی و غیره اشاره کرد.

در انتخاب و خرید روتختی های پسرانه به گروه سنی آن ها حتما توجه کنید، چون علایق و روحیات پسران در بازه های مختلف سنی متفاوت خواهد بود. برای مثال روتختی پسرانه کودکانه با انتخاب روتختی پسرانه بزرگسال متفاوت است که معمولا با روتختی پسرانه یک نفره نیز شناخته می شوند.

روتختی دخترانه

ویژگی بسیار مهمی که در تمام روتختی های دخترونه وجود دارد، استفاده از رنگ های شاد و زیباست. بیشتر دخترهای جوان و نوجوان به روتختی هایی با رنگ صورتی و مدل های عروسکی و روتختی دخترانه فانتزی علاقه دارند. از جدیدترین مدل های روتختی دخترانه می توان به یونیکورن یا اسب تک شاخ، الساوآنا، شاه پریون، باربی و غیره اشاره کرد. این دسته از رو تختی ها بعنوان روتختی دخترانه یک نفره جستجو می شود.

روتختی کودک

در خرید روتختی کودک به طراحی دیوارها و تخت اتاق دقت کرده و متناسب با آن روتختی را انتخاب کنید. هماهنگی طرح و نقش همه ی وسایل اتاق کودک با هم باعث ایجاد هارمونی و هماهنگی می شود که در ایجاد آرامش ذهنی کودک تاثیر گذار است.

روتختی فانتزی یا کارتونی

امروزه در بازار روتختی های کارتونی و سه بعدی طرفداران زیادی پیدا کرده است که قدرت بالایی در مجذوب کردن هر بیننده ای را دارد. این روتختی ها حس طبیعی بودن و زنده بودن را به انسان القا می کنند. امروزه روتختی های کارتونی مثل روتختی یونیکورن یا اسب تک شاخ، مینیون، بن تن، باب اسفنجی، سگهای نگهبان و غیره بسیار پر طرفدار است که وب سایت خانه شما تمامی این مدل ها را برای فروش موجود دارد.

سرویس روتختی نوجوان

سرویس روتختی نوجوان معمولا شامل یک روبالش و یک ملحفه و یک روتختی برای تخت نوجوان است. این سرویس‌ها معمولا با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و مناسب برای سلیقه‌های نوجوانان عرضه می‌شوند. همچنین ممکن است شامل پتو و کوسن نیز باشد.

قیمت روتختی کودک 

این محصولات با توجه به نوع پارچه و چاپ و همچنین ابعاد و ست روتختی متفاوت است و روی قیمت آن تاثیر می گذارد. نکته دیگری که می تواند در آن دخیل باشد میزان بودجه شما، کیفیت چاپ و همچنین الیاف استفاده شده در پارچه می باشد. شما عزیزان می توانید روتختی هایی با الیاف باکیفیت و ضد حساسیت با ضمانت اصالت و سلامت کالا را در فروشگاه اینترنتی خانه شما تهیه و درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت روتختی بچه گانه

روتختی بچه گانه از جمله محصولات پرفروش در فروشگاه های کالا خواب می باشد که با توجه به تنوع بالای مدل ها و طرحها دارای جنس پارچه لطیفی باید باشد تا کودک شما در زمان استراحت دچار حساسیت نشود. از این رو با توجه به طرح و جنس پارچه قیمت این محصولات متفاوت می باشد و شما عزیزان می توانید با توجه به برآورد قیمت اقدام به خرید نمایید.

خرید روتختی کودک و نوجوان

فروشگاه اینترنتی خانه شما بدلیل عرضه مستقیم از تولیدی و بدون واسطه دارای قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر سایت ها می باشد و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید و محصول خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید روتختی بچه گانه

فروشگاه اینترنتی خانه شما با توجه به عرضه مستقیم محصولات از تولیدی و بدون واسطه دارای قیمت مناسبی در این محصولات می باشد. حدود قیمت روتختی بچه گانه از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان یا بیشتر می باشد.

سوالات متداول

ست روتختی کودک و نوجوان شامل چیست؟

ست روتختی کودک و نوجوان شامل لحاف با شکل و طرح های متنوع همراه با ملحفه ی روتختی و دو عدد رو بالشی می باشد.

لحاف تخت خواب چیست؟ آیا لحاف جایگزین پتو می باشد؟

اصلی ترین و زینت بخش ترین قسمت سرویس خواب لحاف تخت خواب می باشد لحاف از پارچه ای که در بین آن با الیاف پر شده تشکیل می شود. لحاف سرویس خواب های جنس تنسل به دلیل الیاف گیاهی و عبور جریان هوا از خود ضد حساسیت می باشد و به همین خاطر در زمستان گرما و در تابستان مانع تعرق می شود و به همین خاطر نیازی به پتو نمی باشد.

whatsapp