کتابخانه ارزان و کم جا

کتابخانه مدل نورا Library

کتابخانه مدل نورا با طراحی خاص و زیبا به ارتفاع90 سانتیمتر و عرض 60 سانتیمتر و عمق35 سانتیمتر یکی از بهترین انتخابها برای خاص پسندها میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 90 *60 * 35 سانتی متر
سایر : دارای رنگبندی متنوع

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • والیسوالیس
  • انتیک طلاییانتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 10066378
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۵۴۱,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل نورا

تصوری که از کتابخانه های خانگی در ذهن شما است شاید تنها به یک قفسه ساده و کوچک بدون هیچ خصوصیاتی مربوط باشد. اغلب این مدلها قدیمی هستند و کمتر کسی برای خرید آن اقدام میکند. اگر شما هم اهل مطالعه باشید قطعا به دنبال فضایی برای نظم کتابهای خود در منزل هستید به طور کلی دسته بندی و ترتیب کتاب های زیاد کار دشواری است؛ اما امروزه با ساخت کتابخانه مدل نورا به آسانی برطرف می شود.

چنانچه برای فضای داخلی منزل خود اهمیت زیادی قائل هستید، می بایستی به فکر خرید یک کتابخانه جذاب و جدید باشید. در این قسمت قصد داریم به معرفی یکی از کتابخانه های لوکس باکیفیت به نام نورا بپردازیم. در ساخت این محصول همواره از مرغوب ترین متریال و همچنین جذاب ترین دیزاین ها استفاده می شود. این کتابخانه به گونه ای طراحی شده است که با اشغال فضایی اندک، بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار میدهد.

ویژگی های کتابخانه جذاب مدل نورا

کتابخانه مدل نورا با طراحی جذاب و شیک در اندازه 60*30*90 ساخته شده، البته امکان تولید این محصول با توجه به نظر و سلیقه شما تغییر میکند. این کتابخانه شامل سه طبقه دو قسمتی بوده که به منظور نگهداری کتابهای بزرگ و سنگین استفاده می شود. کاربرد این محصول در منزل و دفاتر کار و اتاق نشیمن می باشد.

جنس این محصول از رویه ملامینه درجه یک است که براساس درخواست شما با ام دی اف نیز ساخته می شود. از مزیت های مناسب این کتابخانه میتوان‌ به تناسب آن با انواع دکوراسیون، عدم استفاده از میخ و پیچ و منگنه در ساخت، دارای روکش PVC بروی تمامی لبه‌ها جهت جلوگیری از آسیب پذیری و خوردگی اشاره کرد.

کتابخانه مدل نورا

تاثیر کتابخانه در دکور خانه

به طور کلی طی سالهای اخیر یکی از مهم ترین اصول خانه‌ای مدرن و زیبا داشتن کتابخانه در دکوراسیون منزل است. باتوجه به اینکه سبک و مدل‌های متنوعی برای طراحی وجود دارد، کتابخانه‌ها نیز مطابق شرایط در سبک‌های متفاوتی تولید می‌شوند. در زمان خرید کتابخانه با هر مدل و طرحی لازم است به برخی نکات همچون ابعاد، رنگ، مدل توجه ویژه ای داشته باشید. کتابخانه نورا از مدرن ترین محصولات در این زمینه شناخته می شود؛ چراکه با برطرف کردن مشکل کمبود جا برای اغلب خریداران رضایتمندی زیادی را جذب خود کرده است.

سخن پایانی

در این قسمت سعی کردیم به معرفی کتابخانه مدل نورا بپردازیم. به طور کلی هر محصولی در کنار مزایا، معایبی را نیز به خود اختصاص داده است. از مهمترین کاربرد های این کتابخانه میتوان به برطرف کردم مشکل کمبود جا و تحمل وزن زیاد وسایل اشاره کرد. در زمان خرید بهتر است به ابعاد کالای خود جهت قراردادن آن در هر قسمت از خانه یا محل کار توجه ویژه داشته باشید؛ تا پس از خرید با مشکلی در این باره مواجه نشوید. 

مشخصات

ابعاد
60*30*90
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp