کتابخانه چوبی جدید

کتابخانه مدل لاکچری Library

کتابخانه مدل لاکچری با طراحی خاص و زیبا به ارتفاع 180 سانتیمتر و عرض 100 سانتیمتر و عمق 35 سانتیمتر یکی از بهترین انتخابها برای خاص پسندها میباشد.
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 180 *100 * 35 سانتی متر
سایر : قابل سفارش با چوب ام دی اف

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • والیسوالیس
  • انتیک طلاییانتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 1952295
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۰۲۵,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل لاکچری

کتابخانه مدل لاکچری یکی از تولیدات بی نظیر در سال های اخیر است که علاوه بر کتاب می توان انواع دکوری های زیبا را در آن قرار داد. محفظه و قفسه های ایجاد شده در این کتابخانه بر اساس استاندارد ترین حالت ممکن طراحی و تولید شده اند و همین امر سبب شده تا بتواند انواع کتاب با ابعاد متفاوت را در آن جای داد.

طراحی بسیار زیبا و شیک این کتابخانه قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون های خانگی و اداری را دارد، تنوع در رنگ و کیفیت جنس سبب شده تا بتوان آن را با انواع سبک های دکوراسیون مدرن و کلاسیک ست کرد. اگر به دنبال این محصول زیبا و با دوام هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه و آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

ویژگی های کتابخانه مدل لاکچری

در سال های اخیر توجه به دکوراسیون خانه و محیط کار از اهمیت زیادی برخوردار شده، ایجاد هماهنگی و هارمونی بین وسایل منزل و تشکیلات اداری حس خوبی به ساکنین و مراجعه کنندگان می دهد. کتابخانه مدل لاکچری محصولی بی نظیر و فوق العاده است که به واسطه داشتن طراحی بسیار شیک و زیبا به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات بازار معرفی شده است.

کتابخانه طبقه دار لاکچری

این کتابخانه بسیار شیک با ابعاد 180*100*35 سانتی متر طراحی و دارای 8 قفسه در 4 طبقه است، به بیان دیگر در هر طبقه 2 قفسه وجود دارد که یکی از آن ها درب دار و دیگری بدون درب است. در قسمت قفسه های بدون درب می توانید اشیای تزئینی، کتاب، گلدان های طبیعی و مصنوعی و ... را قرار دهید؛ این در حالی است که در قفسه های درب دار امکان قرار دادن وسایل و لوازمی که چندان به آن ها نیاز ندارید، وجود دارد.

درب و لولای کتابخانه مدل لاکچری از بهترین متریال ساخته شده اند و به همین دلیل در دسته محصولات درجه یک قرار میگیرند. با وجود اینکه جنس اصلی این محصول از روکش ملامینه است اما در صورت سفارش مشتریان امکان طراحی و تولید آن با جنس ام دی اف وجود دارد.

از مهم ترین ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به مخفی بودن اتصالات آن اشاره کرد به گونه ای که جای هیچ میخ و منگنه ای روی کار مشخص نیست. به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی و خوردگی لبه های این محصول از روکش پی وی سی استفاده می شود.

خرید کتابخانه مدل لاکچری

کتابخانه مدل لاکچری محصولی فوق العاده با بهترین متریال است که به دلیل داشتن تنوع طرح و رنگ امکان ست کردن با انواع دکوراسیون ها را فراهم نموده است. استفاده از متریال با کیفیت و  طراحی کاملا استاندارد این محصول سبب شده تا بتوان آن را در محیط های مختلف کاری و خانگی استفاده نمود. استقبال بی نظیر از این محصول سبب تولید مدل های مختلف از آن در رنگ بندی متنوع شده که برای دیدن تنوع محصولی آن می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید.

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
180*100*35
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp