کتابخانه ایستاده جدید

کتابخانه مدل شیک Library

کتابخانه مدل شیک با طراحی خاص و زیبا به ارتفاع 190 سانتیمتر و عرض 45 سانتیمتر و عمق 40 سانتیمتر یکی از بهترین انتخابها برای خاص پسندها میباشد
______
مشخصات فنی:
ارتفاع : 190 سانتی متر
عمق : 40 سانتی متر
عرض : 45 سانتی متر
جنس بدنه : ملامینه درجه یک

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 221416
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۸۷,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل شیک

در این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با نوعی خاص و جذاب از انواع کتابخانه ها آشنا کنیم. کتابخانه مدل شیک همانطور که از نامش پیداست محصولی شیک و کاربر پسند است که علاوه بر کارایی، قابلیت های زیبایی شناختی را نیز دارا می باشد.

اگر به فکر خرید یک کتابخانه جمع و جور برای قرار دادن در گوشه اتاق خود یا گوشه ای از سالن پذیرایی هستید، کتابخانه مدل شیک بدین منظور می تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه همچنان همراه ما باشید تا شما کاربران عزیز را با این محصول بیشتر آشنا نماییم.

ویژگی های کتابخانه مدل شیک

برای آشنایی بیشتر با این کتابخانه، اجازه دهید که چند نمونه از بهترین ویژگی های آن را بازگو نماییم. این ویژگی ها عبارت اند از:

زیبایی شناسی و تطبیق پذیری

همه ما میدانیم در خرید یک محصول اولین ویژگی که ما را به سمت خرید آن سوق میدهد، زیبایی محصول است. کتابخانه شیک این ویژگی را به نحوه احسنت دارا بوده و در حین سادگی بسیار زیبا است. همین زیبایی و سادگی، آن را برای به کارگیری در انواع دکوراسیون ها مناسب میکند؛ یعنی این محصول به راحتی با سایر عناصر منزل شما ست میشود. پس لازم نیست که نگران ایجاد ناهماهنگی بین عناصر خانه تان باشید.

کتابخانه ایستاده چوبی

جنس عالی

پس از اینکه زیبایی محصولی مورد تایید خریدار واقع گشت، سوال بعدی در باره جنس مطرح میشود! آیا جنس این محصول خوب است یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کتابخانه مدل شیک از روکش ملامینه درجه یک ساخته شده است.

اما خبر خوب این که شما عزیزان میتوانید جنس این محصول را سفارشی سازی کنید؛ چون امکان ساخت آن بنا به درخواست مشتریان با چوپ ام دی اف نیز وجود دارد. نا گفته نماند که در ساخت این کتابخانه از لولای ارام بند درجه یک استفاده شده است.

ابعاد کتابخانه مدل شیک

امروزه با توجه به آپارتمانی و کوچک شدن منازل، اغلب افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که فضای کمتری را اشغال کند. در همین راستا ارتفاع، عرض و عمق کتابخانه شیک به ترتیب 190، 45 و 40 سانتی متر می باشد که آن را به یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک تبدیل می کند. به دلیل همین ابعاد مناسب، افراد میتوانند این کتابخانه را به راحتی جابه جا نمایند.

جادار بودن

این محصول دارای دو طبقه در دار در قسمت پایینی کمد یک طبقه دردار و یک طبقه بدون در در قسمت بالایی کمد است که افراد میتوانند به راحتی کتاب ها و اشیاء خود را در آن بچینند.

مشخصات

ارتفاع
190 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
عمق
40 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp