کتابخانه ایستاده مدل جدید

کتابخانه مدل جدید Library

کتابخانه مدل جدید با طراحی خاص و زیبا به ارتفاع 200 سانتیمتر و عرض 25 سانتیمتر و طول 85 سانتیمتر یکی از بهترین انتخابها برای خاص پسندها میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ابعاد: 200 *85 * 25 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • قهوه ای تیرهقهوه ای تیره
  • قهوه ای روشنقهوه ای روشن
  • مشکیمشکی
  • والیسوالیس
  • انتیک طلاییانتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2083796
GTIN: 02315648952312
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۹۹,۰۰۰ تومان

کتابخانه مدل جدید

یکی از اعضای جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان ها کتاب ها هستند. همه ما انسان ها حداقل برای یک دوره خاصی هم که شده مانند طول دوره تحصیلی خود با کتابها سروکله زده و به دنبال سازماندهی آنها بوده ایم.حال یکی از محصولات اصلی برای سازماندهی کتاب ها، کتابخانه ها هستند که در طرح و رنگ های مختلف تولید میشوند.

کتابخانه مدل جدید یکی از این طرح های خاص است که همانطور که در تصویر مشاهده میکنید طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد.اگر دوست دارید درباره این محصول جذاب به اطلاعات بیشتری دست یابید، از شما دعوت میکنیم در ادامه همراه ما باشید.

کتابخانه دکوری مدل جدید

ویژگی های کتابخانه مدل جدید

برای اینکه یک محصول را به خوبی بشناسیم ابتدا نیاز است که با ویژگی های بارز آن آشنا شویم. از این رو در این بخش توجه شما را به ویژگی های کتابخانه مدل جدید جلب می‌کنیم که عبارت اند از:

1- طراحی خاص

طراحی خاص این محصول باعث میشود به راحتی به یک نکته کانونی و جذاب در اتاق تبدیل شود؛ به گونه ای که در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به خود جذب کند.

2- تطبیق پذیری

شما کاربران عزیز میتوانید کتابخانه مدل جدید را با هر نوع دکوراسیونی تطبیق دهید. به عبارت دیگر چه سبک دکوراسیون شما مدرن باشد و چه سنتی یا مینمالیست ، این کتابخانه به راحتی با هر نوع سبکی ترکیب میشود.

3- جادار بودن

این کتابخانه مدرن و جدید بسیار جا دار بوده و دارای ۶ قفسه است.استفاده کنندگان از این محصول هم می‌توانند کتابهای سبک و هم کتابهای سنگین خود را در آن بدون هیچ نگرانی قرار دهند. همچنین به خاطر افزودن زیبایی به فضا، شما میتوانید برخی از اشیا تزئینی و گیاهان طبیعی را نیز در قفسه های این کتابخانه قرار دهید.

4- جنس

جنس یکی از مهم ترن پارامترها در خرید هر محصولی است.جنس روکش کتابخانه طرح جدید از ملامینه درجه یک میباشد.بنا به درخواست شما این محصول با چوب ام دی اف ساخته میشود. پس نیاز نیست که نگران کیفیت باشید!

5- ابعاد

شاید فکر کنید که همیشه یک کتابخانه جادار فضای زیادی را نیز اشغال کرده و ابعاد بزرگی دارد اما اینگونه نیست!کتابخانه مدل جدید علیرغم جا دار بودن، ابعاد بسیار بزرگی ندارد و فضای زیادی را اشغال نمیکند.ابعاد این کتابخانه شیک 200*25*85 است و با توجه به این ابعاد، میتوان در دفاتر و اتاقهای بزرگ و کوچک از آن نگهداری کرد.

خرید

شما کاربران عزیز سایت خانه شما میتوانید این کتابخانه مدل جدید را در شیش طیف رنگی متفاوت مشاهده و از این سایت خریداری نمایید. خانه شما همیشه در تلاش است تا بهترین لوازم و محصولات را برای زیبایی خانه هایتان پیشنهاد دهد پس در انتخاب خود تردید نکنید.

مشخصات

جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
ابعاد
200*25*85
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp