روتختی دونفره تنسل ترک طرح گلدار

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار

روتختی تک نفره 4 تکه سه بعدی طرح گلدار شامل یک عدد لحاف دوخته شده 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 90 و دو عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر مدل دو نفره این مجموعه دارای چهار عدد رو بالشتی می باشد.
______
مشخصات فنی :
جنس : تنسل ترک
ضمانت : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 7020
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۵۵,۰۰۰ تومان

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار یکی از جدید ترین مدل های کالای خواب در ایران است که با داشتن طراحی فوق العاده؛ محبوبیت زیادی در میان افراد دارد. در طراحی و تولید این محصول از جدید ترین طراحی های روز دنیا استفاده شده و به واسطه داشتن متریال بسیار با کیفیت؛ خواب آرام را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی فوق العاده و کیفیت بی نظیر این محصول سبب شده تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید مدل های متفاوت از این محصول فعالیت خود را آغاز کنند. اگر قصد دارید روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه شما مراجعه کرده و این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید.

بررسی ویژگی های روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار

امروزه به دلیل تاثیر گذاری کالای خواب در کیفیت خواب افراد؛ خرید این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع گذراندن روز های پر مشغله و خسته کننده سبب شده تا افراد برای داشتن خواب راحت و آسوده به دنبال کالای مناسب و با کیفیت باشند.

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار نمونه منحصر به فرد از رو تختی ها است که در تولید آن از پارچه تنسل ترک استفاده شده، که الیاف بسیار نرم و لطیف دارد. تنسل ترک به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و کشسانی خیلی کمی دارد، کیفیت این پارچه به گونه ای است که حتی با شستشو مکرر نیز دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد.

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار عدم لکه پذیری است و در صورت بروز لکه با یک شستشوی ساده از بین می رود. حالت سه بعدی با طرح گل دار جذابیت خاصی به این روتختی داده و در مواجهه با نور خورشید زیبایی آن بیشتر نمایان خواهد شد.

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار به دو صورت تک نفره و دو نفره طراحی و تولید شده، در حالت تک نفره 4 تکه است که شامل یک لحاف دوخته شده در ابعاد 160*240 سانتی متر به علاوه یک ملحفه کشی دوزی در ابعاد 90* 200 سانتی متر و دو رو بالشی در ابعاد 50* 70 است. در حالت دوم؛ ست دونفره شامل موارد عنوان شده در ابعاد مناسب تخت دو نفره به علاوه دو رو بالشی اضافه است که به شما امکان داشتن کوسن یا بالش اضافه بر روی تخت را می دهد.

بدون شک خرید روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار یک خرید اقتصادی به شمار می آید چرا که این محصول به صورت دو رو تهیه می شود و شما می توانید بر اساس سلیقه خود، زیباترین رنگ آن را انتخاب نمایید و برای تغییر دکوراسیون از هر رو رو آن استفاده نمایید.

خرید روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار

روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار یکی از محصولات فوق العاده است که در دسته کالا خواب با کیفیت قرار میگیرد، از این محصول می توانید در 4 فصل سال و بدون محدودیت استفاده کنید. کیفیت پارچه و ماندگاری رنگ در طولانی مدت از مهم ترین ویژگی های این محصول به شمار می آید، اگر قصد خرید روتختی و ملحفه تنسل ترک طرح گلدار را دارید می توانید به فروشگاه خانه شما مراجعه کنید و از تنوع رنگی آن لذت ببرید.

مشخصات

جنس
پارچه تنسل ترک
ابعاد
تک نفره: ابعاد لحاف: 160*240 ابعاد ملحفه: 90*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ابعاد
دو نفره: ابعاد لحاف: 215*240 ابعاد ملحفه: 160*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp