ست کامل روتختی طرح سنگ

روتختی دو نفره طرح سنگی

روتختی دو نفره 6 تکه سه بعدی طرح سنگی شامل یک عدد لحاف دوخته شده 215 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 160 و چهار عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر
______
مشخصات فنی :
جنس : پارچه تنسل ترک
ابعاد لحاف: 215*240 سانتی متر
ابعاد ملحفه: 160*200 سانتی متر
ابعاد روبالشتی: 50*70 سانتی متر
ضمانت : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: double02
زمان تحویل: حداکثر 10 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۶۴۵,۰۰۰ تومان

روتختی دو نفره طرح سنگی

روتختی دو نفره طرح سنگ انتخابی محبوب در میان افرادی است که می خواهند به دکوراسیون اتاق خواب خود افزوده ای منحصر به فرد و زیبایی بیفزایند.

این روتختی ها که با طراحی های پیچیده الهام گرفته از سنگ مشخص می شوند، برای بهبود فضای کلی اتاق ساخته شده اند. حال با این مقدمه کلی درباره روتختی دو نفره طرح سنگی در ادامه این مقاله، جنبه‌های مختلف این روتختی‌های دو نفره طراحی سنگ، از جمله منشأ، مواد مورد استفاده و مزایای آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

روتختی دونفره طرح سنگی

ویژگی های رو تختی دو نفره طرح سنگی

در ابتدا بیایید چند مورد از مهم ترین ویژگی های این روتختی را باهم بررسی کنیم. این ویژگی ها عبارت اند از:

استفاده از مواد با کیفیت در ساخت آن

وقتی صحبت از مواد مورد استفاده در روتختی های دو نفره طرح سنگی می شود، تولیدکنندگان برای اطمینان از دوام و راحتی، پارچه های باکیفیت را در اولویت قرار می دهند. پنبه به دلیل نرمی و قابلیت تنفس، پارچه ای است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد که تجربه خواب راحت و آرامی را برای شما به ارمغان می آورد. پارچه هایی مانند ساتن و ابریشم نیز ممکن است برای افزودن حس لوکس به روتختی گنجانده شوند و جذابیت کلی آن را بیشتر کنند.

تطبیق پذیری

یکی از ویژگی های کلیدی روتختی طرح سنگی، تطبیق پذیری آن است. این روتختی ها بدون زحمت سبک های مختلف طراحی داخلی را تکمیل می کنند، خواه مدرن، سنتی یا التقاطی. صرف نظر از تم کلی اتاق خواب، این روتختی های دو نفره به عنوان یک نقطه کانونی عمل کرده زیبایی شناسی کلی را تثبیت می کنند.

تبدیل اتاق خواب به فضای دنج

یکی دیگر از مزیت های روتختی دو نفره سنگی، توانایی آن ها در تبدیل اتاق خواب ساده یا مینیمال به فضایی جذاب و دنج است. با گنجاندن این روتختی ها، یک اتاق معمولی فوراً شخصیت و استایل بیشتری پیدا می کند.

ضد حساسیت

علاوه بر این، آنها به عنوان یک لایه محافظ در برابر گرد و غبار، کثیفی، و سایش روزانه عمل می کنند و در عین حال تمیز کردن و نگهداری آسان را نیز تسهیل می کنند. همچنین این ویژگی باعث میشود که این رو تختی به یک محصول ضد حساسیت تبدیل شود.

قابلیت عدم تغییر رنگ و چروکی

 رو تختی های سنگی به هیچ عنوان چروک نمیشوند و رنگ آن ها ثابت است.

نکات نگهداری

روتختی های دونفره سنگی قابلیت شستوشو با ماشین لباسشویی را دارند اما نکته ای که باید رعایت کنید این است که حتما برای شستن آنها از آب سرد ایتفاده کنید تا جلوی آب رفتگی آنها گرفته شود.

سایر ویژگی ها

یکی از ویژگی های جالب روتختی دونفره طرح سنگی این است که رو تختی همراه با ست کامل ملحفه و روبالشی شامل مجموعه ای کامل از لحاف، ملحفه(روکش تشک) و چهار عدد رو باشتی عرضه می شود و کلا یک مجموعه ای کامل برای سرویس تخت خواب شما عزیزان به شمار میرود.

قیمت و خرید روتختی دو نفره طرح سنگی

قیمت این روتختی ها با توجه به جنس آنها متفاوت می باشد. شما کاربران عزیز میتوانید این محصول را با مناسبترین قیمت و کیفت بالا از سایت خانه شما خریداری نمایید.

مشخصات

جنس
پارچه تنسل ترک
ابعاد
دو نفره: ابعاد لحاف: 215*240 ابعاد ملحفه: 160*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp