تابلو اتاق کودک و نوجوان

تابلو اتاق کودک و نوجوان

امروزه دیزاین دکوراسیون داخلی بسیار مهم شده است که با استفاده از وسایل دکوری مناسب می توانید به بهترین شکل خانه و یا اتاق خواب خود را طراحی کنید.

یکی از دغدغه های والدین چیدمان اتاق فرزندشان است که آن را به زیبایی ممکن طراحی کنند وسایل مختلفی برای دیزاین اتاق کودک و نوجوان استفاده می شود مانند برچسب های تزئینی، مجسمه، شلف، عروسک اما تابلو دیواری یکی از مهم ترین وسایل برای دیزاین اتاق خواب به شمار می آید به دلیل اینکه جلوه زیادی دارد و به زیباتر شدن اتاق کمک می کند هم چنین به صرفه است و لازم نیست هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید.

تابلو دیواری اتاق کودک

خرید تابلو دیواری دخترانه

معمولا برای اتاق دختران از رنگ های صورتی و برای پسران از رنگ آبی استفاده میشود در وبسایت خانه شما انواع تابلوها مناسب برای دختران و پسران موجود است. در طرح ها و کارکترهای انیمیشنی و برای دختران از کارکترهای دیزنی موجود می باشد.

تابلو دیواری ایده بسیار خوبی برای هدیه دادن به کودکان و نوجوانان است زیرا بسیار کاربردی هستند.

خرید تابلو دیواری پسرانه

برای انتخاب تابلو اتاق پسر نوجوان می توانید از شخصیت فیلم ها، فوتبالیست ها و یا عکس از ماشین های مورد علاقه فرزندتان در اتاق خوابشان استفاده کنید.

استفاده از شخصیت های ابر قهرمانان نیز گزینه خوبی برای اتاق کودکان است شخصیت هایی مانند اسپایدرمن، سوپرمن، بت من و غیره باعث می شود فرزند شما احساس قدرتمند بودن کند.

قیمت تابلو اتاق کودک

قیمت تابلوها با توجه به ابعاد و جنس آن متفاوت هستند اما وب سایت خانه شما بهترین تابلوها را با کم ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا بتوانید خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

تابلودیواری نوجوان

انواع تابلو اتاق کودک

تابلوهای اتاق کودک با توجه به سن و علاقه کودک به شخصیت های کاتونی و رنگبندی شاد متفاوت می باشد و در همین راستا قبل از خرید تابلو کودک به سلیقه و علاقه فرزند خود توجه داشته باشید در این بخش چند مدل از تابلوهای اتاق کودک را برای شما شرح می دهیم.

تابلو چند تکه اتاق کودک

این نوع محصولات از چند تابلو 3 تکه به بالا تشکیل می شوند و می تواند یک شخصیتیا یک طرح زیبا را بر روی هر تکه داشته باشدو اگر سلیقه شما تابلوهای پازلی اتاق کودک را می پسندد می توانید با توجه به رنگ و سبک دکوراسیون اتاق کودک خود اقدام انتخاب این مدل نمایید.

 تابلو فانتزی اتاق کودک

تابلوهای فانتزی برای اتاق کودک می‌توانند شامل تصاویری از دنیای پرنسس‌ها، شخصیت‌های کارتونی محبوب، حیوانات جالب و رنگارنگ، مناظر طبیعی و فضایی، موجودات فضایی و اژدهاها، شهر بازی و غیره باشند. این تابلوها معمولاً با رنگ‌های زنده و شاداب و با الگوهای جذاب طراحی می‌شوند تا جذابیت و شادابی به اتاق کودک ببخشند.

تابلو نقاشی اتاق کودک

 این تابلوها معمولاً با استفاده از رنگ‌های زنده و شاداب و با الگوهای جذاب و جالب طراحی می‌شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از تابلوهای نقاشی با الگوهای آموزشی مانند حروف الفبا، اعداد، اشکال هندسی و غیره فضای آموزشی و سرگرم‌کننده‌ای برای کودک خود فراهم کنید.

تابلو انیمیشنی اتاق کودک

این نوع تابلو ها می توانید از شخصیت های انیمیشنی محبوب فرزندان شما باشد و همچنین این نوع از محصولات علایق نوجوان ها را با توجه به انیمیشن ها بازی ها به خود جلب کرده است. در فروشگاه اینترنتی خانه شما تابلوهای انیمیشنی مناسب نوجوانان را می توان به تابلو انیمیشن بازی GTA ، بازی ویچر ، بازی پابجی و اسپایدرمن اشاره کرد.

خرید تابلو اتاق کودک

برای خرید تابلوهای نقاشی برای اتاق کودک می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین، فروشگاه‌های محلی هنری و دکوراسیون، نمایشگاه‌های هنری و گالری‌ها مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از خدمات سفارش تابلو نقاشی از نقاشان و هنرمندان مستقل استفاده کنید اما اگر بدنبال یک خرید مطمئن و بدون واسطه هستید که بهترین قیمت ها را به شما ارائه دهد می توانید فروشگاه اینترنتی خانه شما را انتخاب کنید. قبل از خرید، مطمئن شوید که تابلویی را انتخاب کنید که به سلیقه و سن کودک شما مناسب باشد.

قیمت تابلو اتاق کودک

معمولا با  توجه به سبک و نوع تابلو همچنین شاسی آن قیمت تابلوهای اتاق کودک متفاوت است اما می توان قیمت تابلو اتاق کودک را از حدود 200 هزار تومان شروع و تا 2 میلیون تومان قیمت گذاری کرد. شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید این تابلوها نمایید.

whatsapp