چمن مصنوعی ورزشی مدل پاتینگ

چمن مصنوعی ورزشی مدل پاتینگ Puting

چمن مصنوعی ورزشی مدل پاتینگ با ارتفاع الیاف 15 میل، و تراکم بالا که در بافت عرضی 160 گره بر متر تراکم طولی 200 گره در متر ....

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: puting15
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۶۸,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

چمن مصنوعی ورزشی مدل پاتینگ

با کاهش فاصله رشته ها از یکدیگر، فضای خالی کمتری میان آنها باقی می ماند که همین مساله باعث ایستایی بهتر الیاف و افزایش مقاومت به کوبیدگی خواهد شد.این موضوع، به حفظ ظاهر طبیعی و ماندگاری چمن مصنوعی در دراز مدت کمک شایانی می نماید.

انباشت ذرات آلاینده محیطی در سطح و فضای میان الیاف چمن مصنوعی، پدیده ایست اجتناب ناپذیر که در تمام انواع چمن مصنوعی اتفاق می افتد ولی مقدار آن متفاوت است.


این مقدار با ویژگی های ساختاری چمن مصنوعی مانند جنس الیاف، ارتفاع الیاف، تراکم بافت، پهنا و ضخامت الیاف، شکل طولی الیاف (راست یا فِر بودن)، شکل سطح مقطع آن و.... ارتباط مستقیم دارد.همچنین محل نصب و چگونگی استفاده از چمن مصنوعی نیز تاثیر شگرفی در میزان انباشت آلودگی در میان الیاف می گذارد.

 

این مساله در این مدل به میزان متوسط اتفاق می افتد که با نظافت به کمک جاروب دستی و یا مکنده و همچنین شستشوی منظم، می توان پاکیزگی و ظاهر زیبای چمن را حفظ نمود.


رفت و آمد افراد بر روی چمن مصنوعی، در دراز مدت باعث فشرده شدن الیاف می گردد که این مورد با شانه زنی دستی یا ماشینی بر طرف می گردد.
فرچه، بُرس و جارو، با اِعمال نیرو بر خلاف جهت خواب الیاف، باعث ایستایی و اصطلاحاً پوش دادن الیاف می شود که به بازیابی ظاهر زیبای چمن مصنوعی، کمک شایانی می نماید.


چمن مصنوعی ورزشی مدل پاتینگ با ارتفاع الیاف 15 میل، و تراکم بالا که در بافت عرضی 160 گره بر متر تراکم طولی 200 گره در متر .... 

 

عرض تمامی رول‌ها، 2 متر می‌باشد و قیمت فوق به ازای هر متر مربع میباشد.

عدد وارد شده به هنگام ثبت سفارش، مساحت کل است و این عدد مضربی از دو می باشد. مثال: در صورت ثبت سفارش 6 مترمربع چمن مصنوعی، رول ارسالی به ابعاد 2در3 متر خواهد بود.

 

مشخصات

ارتفاع الیاف
15 mil
تراکم عرضی و طولی
طولی 200 گره در متر عرضی 160 گره در متر
دیتکس
4400گرم در 10000 متر طول
جنس الیاف
پلی پروپلین
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp