چمن مصنوعی تزیینی تابان

چمن مصنوعی تزیینی تابان

الیاف مدل تابان 15 میل ، تولید داخل کشور و محصول دستان پر توان و هوشمند جوانان این آب و خاک است، نوع الیاف مصرفی در مدل تابان، تک رشته (monofilament) راست می باشد.
______
مشخصات:
ارتفاع الیاف: 15 میلی متر
جنس : پلی اتیلن مقاوم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: taban
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۱۵,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 4 می باشد.

چمن مصنوعی تزیینی تابان

چمن مصنوعی تزیینی تابان راه حلی نوآورانه برای افزودن حسی پرجنب‌وجوش به هر فضای بیرونی یا داخلی است. این نوع چمن مصنوعی با ظاهر واقعی و رنگ جذاب خود به‌ طور فزاینده‌ای در بین صاحبان خانه و مشاغل محبوب شده است. توانایی چمن مصنوعی تابان در تقلید از سرسبزی و زیبایی چمن طبیعی بدون نیاز به نگهداری مداوم، آن را به گزینه‌ای عالی برای کسانی که خواهان فضایی زیبا و بدون دردسر هستند تبدیل می‌کند.

اگر شما نیز خواستار ایجاد فضای سبز در محیط اطراف خود هستید اما وقت نگهداری از چمن طبیعی را ندارید، خرید چمن مصنوعی تزیینی تابان می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را راجب این محصول کاربردی در اختیارتان قرار دهیم. شک نکنید که مطالعه این مطالب به شما در انتخاب خود یاری می‌دهد.

ویژگی‌های چمن مصنوعی تزیینی تابان

در مدل تابان، الیاف شکل سطح مقطعی تخت با آوند مرکزی دارند که این ویژگی موجب می‌شود چمن مصنوعی مقاومت بسیار مطلوبی را در مقابل تغییر شکل و کوبیده شدن به نمایش بگذارد. همچنین در این مدل چمن مصنوعی، الیاف در حین پهن و ضخیم بودن، لطافت و نرمی خاصی دارند. این موضوع نیز باعث می‌شود، در هنگام لمس، چمن بسیار خوشایند و طبیعی به نظر برسد.

گفتنی است که هر رشته از نخ‌های مدل تابان، وزن (دیتِکس) حدودی 700 گرَم بر ده هزار متر طول دارند که آن‌ها را در برابر فرسودگی و تغییر شکل، بسیار پایدار می‌کند. علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی بارز این چمن مصنوعی مقاومت آن در برابر نور خورشید است. چمن مصنوعی تابان برای مدت طولانی می‌تواند در محیط بیرون مورد استفاده قرار بگیرد، فارغ از اینکه ذره‌ای دچار تغییر رنگ یا پوسیدگی شود.

چمن مصنوعی تزئینی تابان

رنگ الیاف چمن مصنوعی تزیینی تابان

از نظر رنگ‌بندی یا Monocolor، الیاف این مدل چمن مصنوعی تک‌رنگ هستند؛ به این صورت که تنها یک طیف رنگ سبز روشن (بهاره) داشته و از این لحاظ، با مدل‌های مشابه تفاوت آشکاری دارند. این مدل رنگ با طراحی پیچیده این چمن، چشم انسان را فریب داده و همان جذابیت بصری چمن واقعی را ارائه می‌دهد. رنگ‌های روشن و پرجنب‌وجوش موجود برای چمن مصنوعی تابان، آن را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال افزودن رنگ‌های طبیعی به فضاهای بیرونی یا داخلی خود هستند.

نکته بسیار جالب درباره الیاف با رنگ سبز روشن این چمن این است که نسبت به مدل‌های با الیاف تیره، جذب و انباشت گرمای نور خورشید در آن‌ها به میزان کمتری اتفاق می‌افتد. این مسئله نیز موجب می‌شود چمن مصنوعی در گرما خنک مانده و عمر مفید آن افزایش یابد.

جنس

الیاف در مدل تابان جنسی عالی داشته و از ماده پلی‌اتیلن ساخته شده‌اند؛ این ماده علاوه بر دادن انعطاف و لطافت به چمن، استحکام و دوام بالایی نیز دارد. بهتر است این‌گونه بگوییم که این پلیمر استفاده شده در ساخت چمن تابان، نسبت به سایر پلیمرها ویژگی‌های مثبت زیادی دارد.

چمن مصنوعی تزئینی تابان

در مقایسه با محصولات مشابهِ در بازار، تراکم بافت مدل تابان بسیار بالا است که به آن ظاهر گوشتی، پُر پُشت، دوست داشتنی و ضربه‌گیری می‌دهد. تقریباً این مدل، تراکم بافتی حدود 2 برابر بیشتر از سایر چمن‌های مصنوعی دارد. درنهایت ارتفاع الیاف کوتاه بعلاوه همین مسئله، سبب ویژگی‌های رفتاری و ظاهری منحصر به مفرد این چمن شده‌اند.

مشخصات

ارتفاع
الیاف با ارتفاع 15 میلی متر
جنس
پلی اتیلن مقاوم
رنگ
رنگ سبز روشن ثابت
نظر های موجود
چمن مصنوعی تزیینی تابا
در
سلام من از طریق اینستا با فروشگاهتون آشناشدم.چمن نازکی هست و من پسندیدم چون ضخیم نمیخواستم.مرسی دوستان.
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ممنون از خرید شما دوست محترم

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp