میز و صندلی ناهار خوری چوبی تاشو

میز و صندلی ناهار خوری چوبی تاشو Wood table

صفحه روی میز و صندلی ها از جنس چوب طبیعی میباشد و با یک لایه رنگ شفاف پوشیده شده است بنابر این شما می توانید از لمس طبیعت لذت ببرید و کیفیت لازم برای استفاده از این میز و صندلی در فضای باز تامین شده است . جنس بدنه فلز است و قابلیت تحمل وزن 130 کیلو برای صندلی ها امکان پذیر است. این میز و صندلی تاشو است و با تخت شدن روی هم فضای بسیار کمی اشغال می کند . وزن مجموع ست پانزده کیلوگرم می باشد. دو عدد صندلی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: C-5566
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

میز ناهارخوری چوبی تاشو

میز ناهارخوری چوبی تاشو انتخاب ایده آل برای محیط های دنج و دلنشین خانوادگی است، طراحی فوق العاده شیک و زیبای این محصول، حس دل انگیزی به افراد میدهد و باعث صمیمیت بیشتر افراد نیز خواهد شد. برای تولید این تجهیزات از متریال با کیفیت مانند چوب نراد وارداتی استفاده می شود و همین امر باعث مقاوم شدن این محصول در برابر ضربه، مواد شوینده و غیره می شود. کیفیت عالی و طراحی ساده و زیبای آن سبب شد که برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید این محصول فعالیت کنند و همین امر سبب شد که مدل های مختلف از میز ناهارخوری چوبی تاشو به بازار عرضه شود، برای دیدن مدل های متفاوت از این محصول می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه کنید.

 

بررسی ویژگی های میز ناهارخوری چوبی تاشو

یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند در تحریک اشتهای افراد تاثیر گذار باشدف فضای و محیطی است که در آن قرار می گیرند. برای ایجاد یک فضای دوستانه و راحت به تجهیزات و لوازم خاص نیاز دارید، میز ناهارخوری چوبی تاشو یکی از محصولات منحصر به فرد است که در طراحی آن از چوب با کیفیت و نرم استفاد شده، بافت سبک و نرم این چوب بسیار مقاوم و با دوام است؛ البته که وزن سبک این چوب باعث حمل و نق ساده آن شده است.

میز ناهارخوری چوبی تاشو مقاومت خاصی در برابر نم زدگی و رطوبت دارد و از این رو از طول عمر بالایی برخوردار است. ظاهر شیک و ساده آن به شما اجازه می دهد تا بتوانید در نقاط مختلف محیط خانه مثل اتاق های نشیمن و سالن های غذاخوری از آن استفاده کنید، در واقع طراحی خاص و رنگ طبیعی میز ناهارخوری چوبی تاشو هیچ محدودیتی برای استفاده در سبک های مختلف دکوراسیون اعمال نمی کند.

این میز در ابعاد 65*99 سانتی متر تولید شده و ارتفاع آن 8 سانتی متر است و از این رو می توانید آن را در مکان هایی که فضای زیادی برای داشتن میز ناهارخوری ندارند، قرار دهید. ابعاد مناسب و قابلیت تاشو بودن این میز سبب شده تا بتوان در گردش های آخر هفته نیز به عنوان یک عضو جدا نشدنی مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر قابلیت های آن می توان به مناسب بودن برای انواع محیط های کاری مثل کافه و رستوران ها اشاره کرد.

 

خرید میز ناهارخوری چوبی تاشو

در سال های اخیر توجه به دکوراسیون داخلی محیط های غذاخوری اهمیت زیادی داشته اند؛ در واقع تاثیر فضای داخلی بر اشتهای افراد سبب شده که تولیدکنندگان در این زمینه با طراحی متریال متفاوت نقش مهم ایفا کنند. میز ناهارخوری چوبی تاشو با داشتن ظاهر شیک و متریال با کیفیت یک انتخاب ایده آل برای محیط های خانگی و کاری است. از این تجهیزات می توانید در آشپزخانه، بالکن، حیاط، رستوران و کافه باغ ها استفاده نمود، استقبال افراد از این تجهیزات سبب شد که مدل های متفاوتی از این محصول طراحی و تولید شود که انواع مختلف آن را با قیمت مناسب در وب سایت خانه شما درج شده و می توانید مشاهده کنید.

 

مشخصات

ابعاد
۵۵x۵۵x۲۵ سانتی‌متر
شکل
مربع
جنس رویه
چوب
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp