چمن مصنوعی تزیینی سیمین

چمن مصنوعی تزیینی سیمین 10

چمن مصنوعی تزیینی سیمین با ارتفاع الیاف 10 میل

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Simin10
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۴۵,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

چمن مصنوعی تزیینی سیمین

از لحاظ ساختار عرضی الیاف، مدل سیمین با استفاده از نخ فیبریلیت (fibrillated) تولید شده است که این نوع نخ با نام های دیگری همچون نوار چاک دار، نوار درز دار شده، نوار شکاف خورده، نوار بریده بریده، شناخته می شود.

از نظر ساختار طولی نیز، مدل سیمین از الیاف راست و صاف بهره می برد. الیاف مدل سیمین از ماده پُلی اتیلن ساخته شده که در مقابل تغییر رنگ و پوسیدگی ناشی از تابش نور خورشید، مقاومت بسیار خوبی دارد.

ماندگاری رنگ و استحکام الیاف چمن سیمین، از دیگر مدل های چمن موکتی موجود در بازار بیشتر است. زیرا اکثر مدل های چمن مصنوعی موکتی موجود در بازار کشور (تولید داخل و خارج)، با الیاف پلی پروپیلن تولید می شود که از نظر ویژگی های فیزیکی و کِیفی، از پلی اتیلن ضعیف تر است.

بنابراین، چمن سیمین برتری های آشکاری نسبت به رقبای خود دارد و می توانید با خیال راحت آن را در فضاهای مختلفی استفاده نمایید. وزن الیاف (دیتِکس) مدل سیمین 2200 گرم بر 10000 متر طول است که در برابر فرسایش و تغییر شکل، مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهد. مدل سیمین از لحاظ رنگ بندی،Monocolor (تک رنگ) محسوب می شود که رنگ سبز روشن، جلوه ای سر زنده و شاداب به آن می بخشد. آن دسته از مدل های چمن مصنوعی که به طور یکدست سبز رنگ هستند، در اصطلاح عامیانه با عنوان چمن مصنوعی بهاره شناخته می شوند.

تراکم بافت مدل سیمین در مقایسه با محصولات مشابه بازار، در حد متوسط است که ظاهری زیبا و جذاب به آن می بخشد. زیره پشتیبان مدل سیمین، از یک لایه پلی پروپیلن بافته با تراکم و استحکام بالا (گونی چتایی) و یک لایه نمد پلی پروپیلن نازک تشکیل شده است. برای پایدارسازی الیاف درون لایه پشتیبان، از استایرن بوتادین لاتکس (SBR) استفاده شده که بسیار نرم و انعطاف پذیر است. این ماده چسب مانند، از انعطاف لازم برخوردار بوده و نقش محافظت از چمن مصنوعی را بر عهده دارد. این ماده، باعث تثبیت الیاف درون لایه پشتیبان شده و از جدا شدن آنها جلوگیری می کند، همچنین توسط نیروهای وارده بر چمن مصنوعی و یا سرمای هوا، دچار خُشکی و ترک خوردگی نمی شود.

عرض تمامی رول‌ها، 2 متر می‌باشد و قیمت فوق به ازای هر متر مربع میباشد.

عدد وارد شده به هنگام ثبت سفارش، مساحت کل است و این عدد مضربی از دو می باشد. مثال: در صورت ثبت سفارش 6 مترمربع چمن مصنوعی، رول ارسالی به ابعاد 2در3 متر خواهد بود.

 

نظر خودتان را بنویسد
whatsapp