چمن مصنوعی نسیم

چمن مصنوعی نسیم NASIM

چمن مصنوعی نسیم این مدل با بهره گیری از ارتفاع الیاف 25 میلی متر (گاهاً 27 میلی متر)، یک چمن مصنوعی تزئینی زیباست که در مصارف خانگی و تجاری کاربردهای فراوانی دارد و سال ها میهمان شما خواهد بود.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

چمن مصنوعی نسیم

الیاف به کار برده شده در مدل نسیم، از نوع تک رشته (monofilament) راست می باشد و اصطلاحاً تک بافت نامیده می شود.

شکل سطح مقطع رشته های نخ در مدل نسیم از نوع کمانی یا هلالی می باشد.

در مقالات گذشته، پیرامون برتری ها و نقاط قوّت این نوع سطح مقطع توضیحات کاملی ارائه شده؛ ولی در اینجا هم به نکات مهم اشاره می کنیم.

• بهبود ظاهر طبیعی چمن مصنوعی؛ به این ترتیب که بازتاب نور از سطح الیاف در جهات مختلف صورت گرفته و درخشش غیر واقعی چمن کاهش می یابد.

• این نوع نخ، هنگام تحمّل وزن و خم شدن، نیروی وارده را ذخیره نموده و پس از برداشته شدن فشار، آن را آزاد می کند که در نتیجه، باعث بازگشت رشته به حالت ایستا می گردد.

این ویژگی، تغییر شکل و کوبیده شدن الیاف را به تاخیر انداخته و سبب افزایش ماندگاری چمن می شود.

• شکل فرو رفته و کاو موجود بر سطح الیاف، باعث نگهداری قطرات آب بر روی چمن می شود که شباهت خاصی به شبنم روی چمن طبیعی پیدا خواهد کرد.

 

از سوی دیگر، با تبخیر این قطرات آب، دمای سطح چمن مصنوعی کاهش یافته و خنک می ماند.

انباشت و رسوب املاح و آلودگی های محلول در آب و یا معلق در هوا بر روی الیاف، سبب ایجاد لایه ای کِدِر بر روی چمن می شود که لزوم نظافت چمن

مصنوعی را با اهمیت می نماید.

پهنا و ضخامت قابل توجه الیاف مدل نسیم در کنار حالت سِفت و مستحکم آنها، سبب ایجاد حس قدرت، دوام و اطمینان در مصرف کننده می شود.

همچنین، انعطاف و سازگاری الیاف در مواجهه با تماس پوست بدن، لطافت مناسبی را به آن می بخشد و احساس لمس بی نظیر را به شما منتقل می نماید.

وزن (دیتِکس) هر رشته از نخ های مدل نسیم به میزان 900 گرَم بر ده هزار متر طول می باشد که در مقابل تغییر شکل و شکستگی، مقاومت بیشتری

نسبت به دیگر محصولات چمن مصنوعی بازار نشان می دهد.

همچنین پایداری آن در برابر تغییر رنگ و پوسیدگی تابش خورشید، استثنایی می باشد.

تراکم بافت مدل نسیم در مقایسه با محصولات مشابهِ بازار، اندکی کمتر می باشد که ممکن است از نظر بعضی مصرف کنندگان، ضعف تلقّی شود.

ولی این مساله به کاهش قیمت تمام شده مدل نسیم منجر شده و آن را برای قشر وسیع تری از مشتریان، قابل دستیابی نموده.

در صورت بیشتر نمودن تراکم بافت نسیم، محصول نهایی دچار افزایش قیمت شدیدی خواهد شد که از توان مالی بسیاری از خریداران فراتر رفته و مقبولیت آن را کاهش می دهد.

برای افزایش حجم و تامین ایستایی الیاف در مدل نسیم و محصولاتی با تراکم بافت مشابه، افزودن شن سیلیس به میزان 7 تا 10 کیلوگرم بر متر مربع توصیه می شود.

 

عرض تمامی رول‌ها، 2 متر می‌باشد و قیمت فوق به ازای هر متر مربع میباشد.

عدد وارد شده به هنگام ثبت سفارش، مساحت کل است و این عدد مضربی از دو می باشد. مثال: در صورت ثبت سفارش 6 مترمربع چمن مصنوعی، رول ارسالی به ابعاد 2در3 متر خواهد بود.

 

نظر خودتان را بنویسد
whatsapp