فنس چمنی چشمی

فنس چمنی چشمی

فنس چمنی چشمی محصولی جهت محصور نمودن نماي بالكن و تراس خانه، ايجاد ديوار سبز در باغ رستوران، باغ تالار، كافي شاپ، ايجاد حصار براي باغ، حياط ويلا و روف گاردن و اطراف زمين هاي ورزشی به طول 10 متر و قابل سفارش در دو عرض 1 اندازه چشمی 5*5 جنس مفتول فولاد گالوانیزه ضده زنگ بوده و طول نوارهای سبز بین 30 تا 35 میلی متر می باشد.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 250
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۳۳۰,۰۰۰ تومان ۳%
قیمت: ۳۲۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 5 می باشد.

ویژگی فنس یا آکاردئن های چمنی و گیاه مصنوعی

قیمت بر اساس هر یک متر مربع میباشد

گرین وال یا نمای سبز، فضای سبزی است که روی دیوار شکل میگیرد این فضا  را میتوان هم به وسیله گل و گیاه واقعی هم مصنوعی ایجاد کرد و از منظره زیبای آن لذت برد و حس طراوت و شادابی را به محیط القا کرد. فنس چمنی چشمی محصولی جهت محصور نمودن نماي بالكن و تراس خانه، ايجاد ديوار سبز در باغ رستوران، باغ تالار، كافي شاپ، ايجاد حصار براي باغ، حياط ويلا و روف گاردن و اطراف زمين هاي ورزشی به طول 10 متر و قابل سفارش در دو عرض 1 اندازه چشمی 5*5  جنس مفتول فولاد گالوانیزه ضده زنگ بوده و طول نوارهای سبز بین 30 تا 35 میلی متر می باشد.

جنس چمن ها از پی وی سی است که در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارند. همچنین این محصول در مقابل عوامل فرسايش و مخرب همچون نور خورشيد، باران و رطوبت، باد، سرما و گرماو... به خوبي مقاومت نموده و دچار پوسيدگي و تغيير رنگ نمي شود. با استفاده از این پوشش جذاب رنگ و لعاب تازه ای به محیط اطراف خودتان بدهید تا با نگاه کردن به این گل های رنگارنگ انرژی مثبت آنها را جذب کنید با دیوار سبز محیط شما همیشه بهاری است.

فنس چمن مصنوعی

نحوه نصب 

فنس چمنی را معمولا بر روی پایه های معمولی نصب می کنند و برای فنس کشی بر روی زمین میتوانید به راحتی پایه ها را در بستر خاک مقاوم سازی و محکم کنید.
برای نصب بر روی دیوار و نرده ها و حفاظ درب و پنجره ها میتوانید به راحتی فنس را با استفاده از بست یا بندکس و سیم مفتول بر روی آنها محکم کنید.

مشخصات

جنس پوشش
پي وي سي PVC سبز
جنس بدنه
فولاد گالوانيزه ضد زنگ (سفيد)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp