میز و صندلی چوبی تاشو

میز و صندلی چوبی تاشو Wood table

میز تاشو چوبی و مقاوم در برابر رطوبت ، میز از جنس چوب گردو و کاملا قابل تا شدن و جمع شدن می باشد . ابعاد میز ۸۶ در ۹۰ می باشد .

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: آکاژور
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

میز های ساده و کاربردی تاشو دارای طراحی  ساده اما کاربردی هستند.نه تنها میز های ارگونومیک یک تجربه نشستن راحت را به شما ارائه می دهند بلکه به عنوان یک دکوراسیون زیبا در اتاق ناهار خوری و خانه شما نیز خدمت می کنند.
این میز های چوبی می توانند در صرفه جویی فضا به شما کمک کنند. به علاوه ، این میزها برای حمل و نقل آسان و دارای وزن سبک هستند.
این میز ها از چوب نراد وارداتی با کیفیت بالا ساخته شده ، این میز های بادوام را می توانید برای سالها استفاده کنید. صندلی های چوبی ما که با رنگ نفیس و غیر سمی کار می شوند ، محکم و بادوام هستند.

این میزهای  کاربردی با ظاهری زیبا مناسب برای مکان های مختلفی از قبیل اتاق نشیمن ، اتاق ناهار خوری ، اتاق خواب ، مطب ، سالن انتظار ، مهمانی و ... مناسب است. که ویژگی آنها حمل و نقل ، جابجایی و ذخیره سازی آسان است.

 

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز ۹۰x۸۶x۷۰ سانتی‌متر
شکل
مستطیل
جنس رویه
چوب
جنس پوشش
چوب
جنس پایه
فلز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp