چمن مصنوعی رویال بلژیکی

چمن مصنوعی رویال‌ بلژیکی‌ پلاس

این چمن تراکم بالایی دارد و برگ های آن در برابر کوبش و لگد مال شدن بسیار مقاوم هستند.
______
مشخصات فنی:
تراکم : دارای تراکم بالا
ارتفاع: 25 میلی متر
مناسب برای : بالکن، تراس، حیاط و غیره

کد کالا: RB+25
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳۵۰,۰۰۰ تومان

چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس

اغلب ما، با شنیدن نام چمن مصنوعی به یاد زمین‌های فوتبال می‌افتیم. در حقیقت ما فقط کاربرد چمن مصنوعی را در زمین‌های بازی میدانیم و از سایر کاربردهای آن بی‌خبریم. چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس نوعی چمن مصنوعی باکیفیت فوق‌العاده است که می‌توان از آن در محیط‌های مختلف بهره برد.

اگر شما نیز کنجکاو هستید که بدانید چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس را در کجاها می‌توان استفاده کرد، با ما همراه باشید تا شما را با کاربردها و مزایای این چمن آشنا کنیم. مطالعه این مطالب به شما ایده‌های خواهد داد که بتوانید از چمن‌های مصنوعی در خانه خود استفاده کرده و محیط را زیباتر کنید.

ویژگی‌های چمن مصنوعی رویال بلژیکی

چمن مصنوعی رویال بلژیکی یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین چمن‌های مصنوعی موجود در بازار است. همه مشخصاتی که یک چمن مصنوعی خوب باید داشته باشد در چمن مصنوعی رویال بلژیکی جمع شده‌اند. ارتفاع 25 میلی‌متری این محصول موجب شده است که انتخاب اول خیلی از مشتریانی باشد که میخواهند چمن مصنوعی را  برای به کارگیری در محیط‌های مختلف تهیه کنند.

این چمن مصنوعی دارای تراکم بالایی بوده و برگ‌های آن در برابر کوبش، تغییر رنگ، پوسیدگی و لگد مال شدن بسیار مقاوم هستند. همچنین بکینگ (لایه زیرین) این نوع چمن مصنوعی نیز مقاوم و از جنس لاتکس است. شما می‌توانید چمن مصنوعی رویال بلژیکی را به‌راحتی در هر جایی که می‌خواهید نصب کنید.

چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس

کاربردهای چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس

این نوع چمن مصنوعی کاربردهای بسیار گسترده و وسیعی دارد. همان‌طور که گفته شد این چمن‌ها اغلب در زمینه ورزشی مثل فوتبال، فوتسال و گلف استفاده می‌شوند؛ اما گفتنی است که امروزه این محصول با گسترش بیشتر چمن مصنوعی تزئینی، در منازل نیز به عنوان چمن مصنوعی روف گاردن و بالکن و یا حتی به عنوان تزئین دیوارها به کار گرفته می‌شود. چمن مصنوعی رویال بلژیکی را در واقع می‌توان نوعی کف‌پوش در نظر گرفت که دوام و استقامت بالاتری نسبت به چمن طبیعی دارد.

از جمله کاربردهای این چمن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حیاط مهدکودک‌ها
  2. زمین‌بازی بچه‌ها
  3. تراس خانه و بالکن
  4. حیاط خانه
  5. اطراف استخرها
  6. بین سنگ‌های حیاط
  7. فضاهای شهری
  8. پارک‌ها
  9. برج‌های مسکونی و تجاری
  10. انواع زمین‌های بازی
  11. پشت‌بام‌ها

مزایای چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس

استفاده از چمن مصنوعی با مزایای زیادی همراه است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به نگهداری مداوم
  • ایجاد کردن فضای شاداب و زیبا
  • عدم نیاز به آفت کش و مواد شیمیایی
  • پاکیزه و داشتن قابلیت شستشو
  • قابل استفاده طولانی و بلندمدت
  • پایین بودن هزینه نگهداری

خرید چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس

شما می‌توانید چمن مصنوعی رویال بلژیکی پلاس را در سایت خانه شما مشاهده کرده و با آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های آن اقدام به ثبت سفارش این محصول کنید. البته شما در این سایت می‌توانید نظرات سایر خریداران این محصول را نیز مشاهده کرده و با اطمینان کامل دست به خرید بزنید. زمان ارسال کالا نیز توسط سایت خانه شما هفت روز پس از ثبت سفارش مشتری خواهد بود.

مشخصات

ارتفاع
25 میلیمتر
مناسب برای
تراس حیاط روف گاردن باغ ویلا زمین‌های بازی مسکونی
سایر توضیحات
تراکم بالا مقاوم در برابر کوبش مقاوم در برابر تغییر رنگ و پوسیدگی بکینگ (لایه زیرین) مقاوم از جنس لاتکس
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp