پرده اتاق کودک

پرده اتاق کودک

اتاق کودک معمولا دکور و محیطی بچه گانه و شاد باید داشته باشد تا کودک شما در آنجا احساس خوبی را تجربه کند. از این رو پرده خیلی می تواند در نما و دکوراسیون اتاق کودک شما تاثیر گذار باشد.

مدل پرده های جدید اتاق خواب بچه

در انتخاب رنگ پرده برای کودکان از نهایت دقت خود استفاده کنید چون رنگ اتاق کودکان با خلاقیت و هوش آن ها در ارتباط مستقیم است.

بهترین انتخاب رنگ برای پرده اتاق خواب بچه، رنگ آبی، زرد و سبز است که منعکس کننده انرژی خوب است و باعث خواب آرام فرزندتان می شود.

شما می توانید دو نوع پرده برای اتاقتان انتخاب کنید، یک نوع پرده برای فصل زمستان و پاییز که جنسی مثل مخمل داشته باشد که از سرد شدن اتاق جلوگیری کند و یکی برای فصل بهار و تابستان که جنسی مثل حریر یا ساتن داشته باشد که از گرم شدن بیش از اتاق جلوگیری کند.

پرده اتاق کودک

پرده اتاق دخترانه 

همیشه رنگ های روشن برای اتاق خواب کودکان بهترین انتخاب است که باعث نشاط و شادی در کودکان می شود. پرده اتاق دخترانه دارای طرح های فانتزی مثل پروانه، گل، پرنسس و غیره است که معمولا دختربچه ها عاشق این طرح ها هستند.

انتخاب طرح های فانتزی برای پرده اتاق خواب دختر شما باعث تقویت قوه تخیل یا خیال پردازی آن ها می شود. پرده هایی که عکس شخصیت های کارتونی مثل باربی، الساآنا، راپونزل و غیره هم دارند، بسیار پرطرفدار هستند.

پرده اتاق پسرانه

مدل های پرده اتاق کودک و نوجوان که اکثرا چاپی و طرح های فانتزی دارند پرده هازان و پرده زبرا می باشد. شما عزیزان می توانید برای اتاق کودک خود انواع مدل های پرده اتاق کودک پسرانه و پرده اتاق دخترانه را در مدل ها و سایز های مختلف به قیمت تولیدی و ارزان درسایت سفارش دهید و به علت تنوع زیاد در ابعاد و شکل های مختلف در دسته بندی جدا از پرده های سالن پذیرایی و اتاق خواب قرار می گیرد و نشاط و جذابیت و جلوه ای خاص به اتاق کودک می بخشد.

پرده اتاق بچه گانه

فراموش نکنید اتاق کودک شما به نور احتیاج دارد و پرده های مناسب با قابلیت نور گیری و تنظیم روشنایی و تاریکی اتاق از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از نکات مهم انتخاب پرده ای کوتاه برای اتاق کودک شما می باشد چرا که دیگر از کشیدن و احتمال افتادن پرده خبری نیست! پس پرده هایی با قد کوتاه تا لبه ی پنجره کفایت می کند.

خرید پرده اتاق کودک

برای خرید پرده اتاق کودک شما باید ابتدا سن و جنسیت فرزند خود را در نظر بگیرید. مثلا سلیقه کودک 3 ساله با کودک 12 ساله کاملا متفاوت است.

کودکان نوپا رنگ های روشن را خیلی دوست دوست دارند و نوجوانان رنگ های تیره و خنثی.

در انتخاب پرده کودک حتما به ایمنی کودک خود توجه کنید چون بچه های خردسال برای ایستادن پرده ها را می کشند. بنابراین از پرده هایی که زیورآلات کوچک و تزیینات کوچک دارد، استفاده نکنید.

اندازگیری پنجره اتاق کودک برای سفارش پرده

مکان نصب میل پرده باید 10 الی 15 سانتی متر بالاتر از چهارچوب پنجره در نظر گرفته شود و در خصوص پرده های زبرا و هازان ترجیحا 15 سانت به عرض هر طرف از پنجره اضافه شود تا زیبایی و جلوه ی اصلی خود را از دست ندهد و همینطور قد پرده را تا 10 سانتی متر پایین تر از چهار چوب پنجره اندازه گیری نمایید.

در خصوص پرده های سبک کلاسیک شما می توانید عرض را به دلخواه و ارتفاع قد پرده را نیز همانگونه به دلخواه حتی تا 10 الی 15 سانت بیشتر از فاصله ی تا زمین اندازه گیری نمایید تا بر روی زمین کشیده شود این سبک ظاهر مرتبی ندارد و احتیاج به مراقبت و نگهداری بیشتری دارد و در سبک کلاسیک و سلطنتی استفاده می شود.

پرده فانتزی دخترانه و پسرانه

سایت خانه شما انواع پرده های اتاق کودک را در طرح های مختلف فانتزی دخترانه و پسرانه با تصاویر زیبای انیمیشن های جذاب و شخصیت های کارتونی ورزشی و گیم های مورد علاقه کودکانه را بر روی دو مدل پرده های کتان و پرده زبرا در ابعاد و اندازه های استاندارد اتاق کودک برای شما عزیزان فراهم آورده که می تواند اتاق کودک فرزند شما را به محیطی شاد و دلنشین بدل کند تا فرزند شما در آن حس نشاط و شادکامی داشته باشد و در محیطی دوستانه و گرم و صمیمی رشد و نمو پیدا کند انواع پرده اتاق کودک را به راحتی از طریق همین سایت سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن از همکاران ما درب منزل خود تحویل بگیرید.

پرده اتاق خواب پسرانه و دخترانه

شما عزیزان می توانید با توجه به اتاق فرزند خود اقدام به انتخاب نمایید. برای مثال پرده اتاق خواب برف مورد علاقه دختران و پرده اتاق خواب اشخاص فانتری مورد علاقه اتاق پسرانه می باشد.

whatsapp