خرید تابلو دیواری

تابلو دیواری

امروزه تابلو دکوراتیو یکی از المان‌های دکوراسیون داخلی است که با انتخاب مناسب، فضای داخلی خانه را بسیار زیبا و مطبوع می‌کند. اگر ساعت‌ها بیرون از خانه هستید، قطعا وقتی به منزل برمی گردید فضای دلنشین و زیبای منزل، آرامش دلخواه را به شما هدیه می‌دهد.

انواع تابلو دیواری و یا رومیزی به سادگی با دکوراسیون هر منزلی هماهنگ می‌شود، فقط کافی است که انواع مدل‌های آن را به خوبی بشناسید.

انواع تابلو دیواری

با شناخت انواع تابلو دکوراتیو و از کنار هم قرار دادن این عناصر، محیط منزل را به راحتی صمیمی و گرم کنید. تابلوها انواع متفاوتی دارند و تمام سلیقه‌ها را نیز پوشش می‌دهند.

تابلو دیواری چند تکه

تابلو دیواری چند تکه معمولا چوبی بوده و به دو، سه قسمت یا بیشتر تقسیم می‌شود. این نوع تابلوها جنبه فانتزی دارند و در فضاهای خانه قابل استفاده هستند.

تابلو عکس

تابلو عکس هم می‌تواند عکس خصوصی شما و یا عکس از هر چیز دیگری که سلیقه شما هست، باشد. این نوع تابلوها علاوه بر محیط پذیرایی، در اتاق خواب‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند که با عنوان عکس تابلو نیز شناخته می شود.

تابلو برجسته

تابلو برجسته از مدل‌های جدیدی است که مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته است. این نوع تابلو همانطور که از اسمش مشخص است، به صورت برجسته در طرح‌ها و خطوط قابل سفارش و خرید هستند.

تابلو سه بعدی

از تابلو سه بعدی بیشتر در دکوراسیون‌های داخلی مدرن استفاده می‌کنند. این نوع مدل تابلو به دلیل واقعی بودن بیشتر تصاویر، طرفداران خاص خودش را دارد.

تابلو نقاشی

از تابلو نقاشی بیشتر در دکوراسیون‌های کلاسیک استفاده می‌شود. اگر طرفدار پر و پا قرص هنر هستید، این تابلوها حتما پیشنهاد می‌شود چون با روحیه و احساس شما همخوانی دارد.

تابلو شنی

تابلو شنی هم از نوع جدید تابلوها می‌باشد. به این صورت که در محفظه شیشه‌ای با استفاده از شن‌های رنگی تصاویر زیبایی را ایجاد می‌کنند.

تابلو اتاق کودک و نوجوان

تابلو اتاق کودک و نوجوان، تمامی مدل‌های گفته شده در بالا را شامل می‌شود و تنها تفاوت آن‌ها در کارتونی بودن تصاویر است. اگر از کودکی محیط رشد فرزند خود را زیبا و دلنشین بکنید، قطعا در آینده نتایج آن را خواهید دید.

تابلو فانتزی

این محصولات نیز طرفداران خاص خودشان را دارا می باشند و یکی از انتخاب های والدین برای اتاق فرزندان خود می باشد. این مدل ها برای اتاق کودکان، آشپزخانه، مغازه و چوبی در دسترسی می باشد که با عنوان تابلو فانتزی مدرن یا تابلو دکوراتیو فانتزی نیز در بین کاربران جستجو می شود.

تابلو بزرگ

در کوراسیون های مدرن و جدید تابلو دیواری بزرگ جای خود را پیدا کرده و بسیار پرطرفدار می باشد. در صورتی که در بدنبال یک تابلو شیک برای پذیرایی و دارای منزلی با دیواری بلند یا کشیده هستید این محصول یعنی تابلو پذیرایی مدرن بهترین انتخاب می باشد.

تابلو مدرن

رقیب تمام تابلوهای قدیمی، تابلو مدرن است. این تابلوها از لحاظ هزینه بسیار به صرفه هستند و هیچوقت قدیمی نمی شوند و کاملا سلیقه ای هستند. پرطرفدارترین مدل این محصول، تابلو منظره و طبیعت است. فروشگاه خانه شما از فروشگاه هایی است که در زمینه فروش انواع تابلو دکوراتیو مدرن و لوکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب فعالیت دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت تابلوی مورد نظر خود را سفارش دهید.

تابلو دکوراتیو

اگر می خواهید سبک شخصی خود را در دکوراسیون خود نمایش دهید، بهترین راه استفاده از تابلو دکوری یا تصاویر و آثار هنری است. برای خرید تابلو دکوراتیو به مواردی مثل اندازه و مقیاس تابلو، ست بودن رنگ تابلو با دیگر وسایل، سبک تابلو، محل نصب تابلو و غیره باید توجه کرد. اگر در انتخاب تابلو خود تردید دارید با کارشناسان خانه شما تماس بگیرید و با راهنمایی آن ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

تابلو دیواری جدید

برای تغییر دکوراسیون منزل همیشه لازم نیست وسایل بزرگی مثل مبلمان، فرش و یا پرده ها را تغییر دهید. شما می توانید با تغییر یا اضافه کردن چند تابلو تزیینی حال و هوای جدیدی به خانه خود ببخشید. نصب تابلو در قسمت بالایی مبلمان و تخت خواب جلوه بهتری دارد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر شما می توانید وبلاگ تابلوهای دیواری را در خانه شما بخوانید تا بهترین محل نصب تابلو دیواری را تشخیص دهید.

جدیدترین تابلو برای پذیرایی

وب سایت خانه شما با جمع آوری انواع تابلو مدرن، تابلو دیجیتال آرت، تابلو دیواری مینیمال و تابلوی اتاق کودک و نوجوان با در نظر گرفتن طیف وسیعی از سلیقه‌ها سعی در رسیدن شما به آن چه نیاز دارید، یاری میکند. سالن نشیمن و پذیرایی نقطه مرکزی منازل شما می باشد و خرید تابلو برای پذیرایی می تواند بهمراه وسواس زیادی باشد.

قیمت تابلو دیواری

قیمت این محصولات به نوع انتخاب شما بر می گردد اینکه چه نوع قاب، چاپ و یا سبک را انتخاب کرده باشید. معمولا تابلو های دیواری با قیمت ارزان نیز وجود دارند و باتوجه به کیفیت و چاپ آن این قیمت افزایش پیدا می کند.

خرید تابلو دیواری

شما از دو طریق سفارش آنلاین یا خرید حضوری می توانید خرید تابلو را انجام دهید. معمولا فروشگاه های اینترنتی محصولات به روزتر و جدیدتری دارند. در خرید تعداد تابلوها زیاده روی نکنید، هر چه تعداد تابلوها محدودتر باشد بیشتر مورد پسند قرار خواهند گرفت. برای خرید تابلو ابتدا ظرفیت های دیوار خانه را چک کنید.

سوالات متداول پیرامون تابلو دیواری

تابلو شبک از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی خانه شما بدلیل قیمت مناسب در انواع تابلو دیواری و عرضه مستقیم ار تولیدی دارای تنوع بسیار بالایی در انواع تابلو می باشد.

دلیل قیمت ارزان تابلو در خانه شما چیست؟

خانه شما بدلیل عرضه مستقیم از تولیدی قیمتی ارزانتر نسبت به سایر فروشگاه ها را دارا می باشد.

قاب تابلوهای دیواری از چه جنسی است؟

معمولا قاب های موجود در سایت از جنس PVC هستند.

ضخامت قاب تابلو دیواری خانه شما چقدر است؟

قاب های PVC معمولا دارای ضخامت 2 سانتی متر می باشد.

مناسب ترین جنس تخته شاسی کدام است؟

بهترین تابلوی چاپی، چاپ تابلو بر روی تخته شاسی میباشد چرا که وزن پایین و قیمت مناسبی دارد و اما بهترین نوع تخته شاسی تخته ی MDF با لبه ی روکش pvc می باشد.

ضخامت تخته شاسی ها به چه صورت است؟

تابلو های تخته شاسی در سه ضخامت 8 میلی متر و 16 میل و 32 میباشد که بهترین قطر مناسب چاپ تابلوهای با تخته شاسی جنس ام دی اف قطر 8 میلی متر میباشد چرا که استحکام ظرافت و زیبایی را یکجا دارد.

انواع چاپ بر روی تخته شاسی به چه صورت است؟

در بین انواع مدل های چاپ بر روی تخته شاسی ها با کیفیت ترین آن تکنولوژی چاپ دیجیتال جوهری بر روی تخته شاسی MDF می باشد که پس از چاپ بلافاصله توسط اشعه ی UV خشک و رنگ به خورد تخته شاسی و جذب آن شده به لطف پیشرفت تکنولوژی به قدری این چاپ با کیفیت و طبیعی است که تشخیص چاپ تابلو ها برای کارشناسان این اثر رو هم دشوار میسازد.

whatsapp