جا کفشی طبقاتی زیبا

جا کفشی مدل ek18

این جاکفشی جادار با ارتفاع 160سانتیمتر و عرض45سانتیمتر در عمق 30سانتیمتر مناسب منازل کوچیک میباشد,و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما میباشد
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه و قابل سفارش با ام دی اف
ابعاد: 160 *45 * 30 سانتی متر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: 2273050
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۴۸۵,۰۰۰ تومان

جا کفشی مدل ek18

یکی از عناصر اساسی هر منزلی جا کفشی است. این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند که هر کس بر اساس سلیقه و نوع دکوراسیون خانه خود، برای خرید یک مدل از آنها را انتخاب میکند.

حال ما در این مطلب از سایت خانه شما قصد داریم شما را با نوعی جذاب و متفاوت از جا کفشی ها به نام جا کفشی مدل ek18 آشنا کنیم. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این مدل جا کفشی طراحی بسیار متفاوتی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های جا کفشی مدل ek18 را بیشتر مورد بحث قرار دهیم.

جاکفشی آپارتمانی

آشنایی با جا کفشی مدل ek18

برای آشنا کردن شما کاربران عزیز با این جاکفشی مدرن، میخواهیم چند مورد از مهم ترین ویژگی های آن را در این بخش بررسی نماییم. این ویژگی ها، جزو ویژگی های هستند که افراد در خرید این نوع محصولات به آنها توجه میکنند.

زیبایی

در نگاه اول چیزی که مشتری را به سمت خود جذب میکند زیبایی یک محصول است. همانگونه که مشاهده میکنید، جا کفشی مدل ek18 از زیبایی چیزی کم ندارد و به راحتی میتواند نگاه ها را به سمت خود جذب کند.

تطبیق پذیری

همه ما در خرید یک وسیله جدید برای منزلمان، همیشه سازگاری و تطبیق پذیری آن را با سایر عناصر و دکوراسیون کلی منزل چک میکنیم. گفتنی است که با انتخاب این مدل جا کفشی برای خرید دیگر نیاز نیست که نگران این مورد باشید؛ چون جاکفشی ek18 با هر نوع دکوراسیونی میتواند سازگار شود. چه سبک خانه شما مدرن باشد و چه سنتی، میتوانید از این جاکفشی بهره برده و فضا را بهبود ببخشید.

ابعاد

امروزه با توجه به آپارتمانی شدن منازل، همه افراد به نوعی دنبال وسیله های هستن که در حین اشغال کردن فضای اندک جادار نیز باشند. شایان ذکر است که این جاکفشی جادار با ارتفاع 160 سانتیمتر و عرض 45 سانتیمتر در عمق 30 سانتیمتر مناسب منازل کوچیک بوده و قابل سفارش در ابعاد متناسب با سلیقه شما نیز میباشد. همچنین این مدل دارای 12 طبقه است که شما میتوانید 12 جفت کفش را به راحتی در آن قرار دهید.

رنگ بندی جذاب

پیش تر گفتیم که جا کفشی مدل ek18 قابلیت ست شدن با سایر لوازم منزل را دارا است؛ این قابلیت بیشتر به دلیل تنوع رنگ بالای آن است که در پنج رنگ متفاوت سفید، مشکی، قهوه ای، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره به بازار عرضع میشود.

جنس

اگر جنس یک محصول خوب باشد بی شک کیفیت آن نیز بالا بوده و طول عمر بسیاری نیز خواهد داشت. بهتر است بدانید که جنس این جا کفشی بنا به سفارش شما میتواند mdf و یا از نئوپان با روکش ملامینه درجه یک باشد.

مشخصات

ابعاد
160*45*30سانتیمتر
جنس
ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
قابل اجرا با چوب ام دی اف و رنک و ابعاد دلخواه شما
مناسب برای
فضای داخلی ساختمان
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp