متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
زودپز دو قلو هلیوس

زودپز دو قلو هلیوس candid

زودپز دو قلو هلیوس چهار و شش لیتری ساختار بدنه استیل ضد زنگ دارای بخارپز استیل درب پیرکس و واشر سیلیکونی لازم به ذکر است که تمامی محصولات کاندید دارای گارانتی 18 ماهه می باشند.

وضعیت کالا: اتمام موجودی

شرکت آذین گستر شفق (کاندید) با بیش از 16 سال فعالیت در زمینه تولید و ساخت ظروف المینیومی و انواع ظروف آشپزخانه با خط تولیدی مدرن و برگرفته از تکنولوژی روز دنیا می باشد. انتخاب برندی مناسب و با کیفیت بخش مهمی از خرید شما محصوب میشود و بخش بعدی طراحی و شکل اصیل و مناسب سبک آشپزخانه شما است.

زودپز دو قلو هلیوس چهار و شش لیتری ساختار بدنه استیل ضد زنگ  دارای بخارپز و درب پیرکس و واشر سیلیکونی سه رنگ جذاب: رزگلد، زرشکی و طلایی ساختار بدنه استیل بسیار با کیفیت و با طراحی خاص و زیبا، جنس دستگیره و قپه باکالیت به قطر 22 سانت دارای درب پیرکس و کف سه جداره (اینداکشن). این زودپز بسیار ایمن و دارای 3 سوپاپ (قفل ایمنی و تخلیه بخار) و سوپاپ اطمینان می باشد.

مشخصات

سایر توضیحات
ظرفیت 6 و 4 لیتر دارای ۳ سوپاپ (قفل ایمنی و تخلیه بخار) و سوپاپ اطمینان درجه تنظیم حالت پخت مناسب برای پخت مواد غذایی مختلف مکانیزم مخصوص طراحی شده برای تخلیه بخار سریع دستگیره های عایق حرارتی سیستم اسان باز و بسته شدن درب کف سه جداره ( اینداکشن) کفی مناسب برای همه اجاق ها (گازی، برقی، سرامیکی و القایی
قطر
22 سانتی متر
جنس بدنه
استیل 304ضد زنگ 18/10
whatsapp