روتختی چهار تکه طرح خال خالی

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی

روتختی تک نفره 4 تکه طرح خال خالی پارچه تنسل ضد چروک شامل یک عدد لحاف دوخته شده 160 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 90 و دو عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر
______
مشخصات فنی :
ابعاد لحاف : 160 در 240 سانتیمتر
جنس پارچه : تنسل ترک
ابعاد روبالشتی : 70 در 50 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: single64
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان ۳%
قیمت: ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

خرید روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی یکی از زیباترین و شیک ترین کالاهای خواب فروشگاه خانه شما می باشد. کالای خواب به صورت مستقیم بر روی کیفیت خواب فرد تاثیر دارد. رخت خواب بی کیفیت نه تنها می تواند لذت یک خواب مفید را از فرد بگیرد، بلکه سلامتی آن را نیز به خطر می اندازد. زیرا داشتن یک خواب راحت و مفید برای تضمین سلامتی ضروری است.

به همین دلیل بسیاری از افراد در خرید روتختی کودک و نوجوان و کالاهای خواب حساسیت و دقت زیادی به خرج می دهند. در این بخش می خواهیم به معرفی مشخصات کامل روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی که یکی از بهترین روتختی های یک نفره است، بپردازیم.

ابعاد بسیار مناسب روتختی تک نفره چهار تکه

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی دارای 4 تکه مجزا می باشد. تکه های این روتختی شامل یک عدد لحاف، یک عدد ملحفه و دو عدد روبالشی هستند. ملحفه به صورت کامل کش دوزی شده است. درنتیجه بدون چروک شدن روی تشک قرار می گیرد. ابعاد لحاف دوخته شده 160 سانتی متر در 240 سانتی متر می باشند. در نتیجه لحاف این روتختی بسیار بزرگ بوده و به خوبی می تواند تمامی قسمت های سرویس خواب را پوشش دهد.

ابعاد ملحفه روتختی که روی تشک قرار می گیرد به صورت 200 سانتی متر و 90 سانتی متر است. ابعاد این لحاف برای تشک های یک نفره کاملا اندازه و استاندارد می باشد. روبالشی های این سرویس هر دو در ابعاد 70 سانتی متر در 50 سانتی متر دوخته شده اند.

طرح زیبا و دوخت بسیار تمیز روتختی تک نفره

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی دارای طرح بسیار شیک و زیبایی می باشد. ترکیب رنگی این کار به صورت سفید، طوسی و مشکی است. در نتیجه این روتختی هم برای سرویس خواب نوجوانان و هم جوانان و بزرگسالان کاملا مناسب می باشد. رنگ ساده طوسی قسمت پشتی لحاف و ملحفه، نمایی کاملا مدرن به روتختی داده است. بنابراین این روتختی برای استفاده در سبک های مینیمال و مدرن بسیار مناسب می باشد.

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی دوخت بسیار تمیز و محکمی دارد. کیفیت دوخت روتختی بسیار مهم است. زیرا اگر دوخت روتختی باکیفیت نباشد، در طول استفاده و یا شستشو دچار پارگی خواهد شد. خوشبختانه روتختی تک نفره دارای دوخت بسیار محکمی است که در طول زمان دچار هیچ گونه آسیب و پارگی نخواهد شد. بنابراین نیازی نیست بابت کیفیت دوخت این محصول نگران باشید.

روتختی چهار تکه طرح خالخالی

جنس روتختی تک نفره چهار تکه خال خالی

ویژگی که روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی را خاص می کند، جنس بسیار مناسب و باکیفیت پارچه آن می باشد. این روتختی از جنس پارچه تنسل ترکی دوخته شده است. پارچه تنسل یکی از باکیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه هایی است که برای تولید کالای خواب و پوشاک از آن استفاده می کنند. این پارچه نرمی و درخشندگی فوق العاده ای داشته و راحتی فراوانی هنگام خواب برای شما فراهم می کند.

در واقع این پارچه به اندازه ابریشم نرم و راحت است. برای ساخت این پارچه به هیچ وجه از الیاف مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی کنند و ساختار آن کاملا طبیعی است. پارچه تنسل ترک دارای مقاومت بالایی بوده و در طول سال ها می تواند بدون پوسیدگی بافت زیبای خود را حفظ کند.

مناسب برای استفاده در تمام فصول سال

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی برای استفاده در تمام فصول مناسب است. زیرا جنس این روتختی به گونه ای است که هم در فصل سرما و هم در فصل گرما قابل استفاده می باشد. برخی از روتختی های بی کیفیت به دلیل داشتن پارچه نامناسب، تهویه خوبی ندارند. در نتیجه استفاده از این روتختی ها در فصل گرما بسیار آزاردهنده است. جنس روتختی تک نفره طرح خال خالی به گونه ای است که تهویه مطبوعی را فراهم می کند. درنتیجه بدون عرق کردن و احساس گرما می توانید از این روتختی بهره ببرید. همچنین این روتختی در فصل سرما، گرم و راحت است.

ضد چروک و ضد حساسیت بودن پارچه روتختی

یکی از مشخصات بسیار خوب روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی، ضد چروک و ضد حساسیت بودن آن است. در واقع از خوبی های پارچه تنسل ترک این است که به هیچ وجه چروک نمی شود. چروک شدن روتختی می تواند به میزان زیادی از زیبایی و جلوه آن بکاهد. درنتیجه هر چقدر هم که طرح روتختی شیک باشد، باز هم نمی تواند جلوه خوبی از خود نشان دهد. اما شما می توانید بدون نگرانی از چرک شدن این روتختی، ان را خریداری نمایید.

از مزیت های بسیار مهم پارچه تنسل ترک، ضد حساسیت بودن آن است. در تولید روتختی های بی کیفیت، از پارچه هایی با الیاف و مواد شیمیایی مضر استفاده می کنند. این پارچه ها در طول زمان می توانند به پوست فرد آسیب رسانده و باعث آلرژی های مختلفی شوند. خوشبختانه پارچه تنسل دارای الیاف طبیعی و ضدحساسیت است. بنابراین با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

قابلیت شستشوی آسان با لباسشویی

یکی از بهترین مزایای خرید روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی، کیفیت بالای بافت و رنگ پارچه آن است. جنس و بافت پارچه این روتختی بسیار محکم و مقاوم است. در نتیجه می توانید با خیال راحت آن را در لباسشویی قرار داده و بشویید. زیرا در صورت شستشوی زیاد بافت آن دچار پوسیدگی نخواهد شد. پارچه تنسل رنگ پذیری بسیار بالایی دارد. در نتیجه در صورت شستشوی زیاد، طرح و رنگ این روتختی دچار هیچ آسیبی نمی شود.

قیمت روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی

روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی با توجه به کیفیت بالایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی است. قیمت روتختی های مختلف بستگی به عواملی همچون جنس پارچه، ابعاد، تعداد تکه ها، کیفیت دوخت و ... دارد. توصیه ما این است که بودجه مناسبی را برای خرید کالای خواب در نظر بگیرید. می توانید قیمت به روز شده این روتختی را در سایت مشاهده نمایید.

خرید روتختی تک نفره چهار تکه از خانه شما

خرید روتختی تک نفره چهار تکه طرح خال خالی از فروشگاه خانه شما با گارانتی دو ساله همراه است. زیرا این فروشگاه، احترام زیادی برای هزینه و زمان مشتریان گرامی خود قائل می باشد. خانه شما، جهت تضمین کالاهای باکیفیت خود، گارانتی نامه معتبر ارائه می دهد. همچنین می توانید جدیدترین مدل های روتختی تک نفره و دونفره را از فروشگاه خانه شما به صورت آنلاین خریداری نمایید. سفارش شما در اسرع وقت با بسته بندی کاملا استاندارد و محکم درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

 

مشخصات

ابعاد
ابعاد لحاف: 160*240
ابعاد
ابعاد ملحفه: 90*200
ابعاد
ابعاد رو بالشتی: 50*70
جنس
پارچه تنسل ترک
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp