روتختی دونفره coco chanel

روتختی دونفره coco chanel

روتختی دونفره coco chanel شش تکه شامل لحاف و روتشکی همراه با دو عدد رو بالشی و دو عدد کاور کوسن مناسب برای دو نفر با قابلیت شست و شو دستی و ماشین لباسشویی
______
مشخصات فنی:
جنس : پلی کتان
وزن: 4500 گرم
ضمانت: 2 سال
سایر : روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: x765
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

روتختی دونفره coco chanel

از جدیدترین مدل های روتختی دونفره می توان به روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه اشاره کرد که ظاهری زیبا و منحصربه فرد دارد که شما دوستان عزیز با خرید آن می توانید زیبایی بسیاری را برای محیط خود به ارنغان بیاورید.

روتختی دونفره coco chanel

مدل های متنوعی از روتخی دونفره در مجموعه خانه شما به فروش می رسد که در میان آن ها روتختی پلی کتان دونفره توانسته است فروش بالایی را از آن خود کند زیرا در روند تولید این محصولات نهایت دقت به کار رفته است و متریال های مرغوب تولانسته کیفیت آن را چندین برابر نماید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه با شما کاربران عزیز قرار دهیم که با شناخت بهتری این محصول را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که در زمان خرید روتختی بهتر است به تمامی نکاتی که می تواند خرید شما را تضمین کند توجه داشته باشید و یکی از این فاکتورها می توان به جنس روتختی اشاره کرد که می تواند در کیفیت خواب شما تاثیر بسیاری داشته باشد.

 

بسیاری افراد تمایل دارند که با تعویض روتختی تغییر بسیاری در اتاق خواب خود به وجود بیاورند و بهتر است که بدانید روتختی پلی کتان دونفره با توجه به ظاهر شیک و جذاب و رنگ بندی متنوعی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای اتاق خواب شما به حساب آید.

از بارزترین مزایای استفاده از این روتختی می توان به این مورد اشاره کرد که ضدحساسیت و ضد آلرژی است و برای آن اقلامی چون دو عدد کاور کوسن، دو عدد روبالشی و دوعدد لحاف کشدار( روتختی) تعبیه شده است.

پارچه کتان با توجه به ساختار ویژه ای که دارد از گذشته های دور تا کنون محبوبیت بسیاری را از آن خود کرده است و شما کاربران عزیز با خرید این ست کامل می توانید از مزایای آن که مقاومت بالا است بهره مند شوید.

برای شستشو این روتختی می توانید از ماشین لباسشویی کمک بگیرید و یا این که روتختی را با دست بشویید لازم به ذکر است که اگر شما دوستان عزیز قصد شستشو این محصول را با کمک ماشین لباسشویی دارید بهتر است که درجه آن را بر روی 30 بگذارید، وزن بسیار سبک این روتختی موجب شده است که حمل و نقل آن کار مشکلی نباشد و شما به راحتی آن را جابه جا کنید.

شما کاربران عزیز که قصد خرید روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه را دارید می توانید این محصول را از وبسایت خانه شما با کیفیتی باور نکردنی و قیمتی مناسب خریداری نمایید و آن را در بسته بندی شیک و جذاب در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بهتر است که بدانید روتختی پلی کتان دونفره طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که بهتر است در زمان انتخاب آن به دکوراسیون اتاق خواب خود توجه داشته باشید.

مشخصات

جنس
پلی کتان
ابعاد
بسته بندی 25*70*50 سانتی متر
وزن
4500 گرم
ضمانت
2 سال
تعداد پارچه
6 تکه
سایر توضیحات
روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
سایر توضیحات
ماشین لباسشویی و دست در دمای 30 درجه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp