تصویر روتختی دو نفره طرح پروانه

روتختی دو نفره طرح پروانه

روتختی دو نفره 6 تکه سه بعدی طرح پروانه شامل یک عدد لحاف دوخته شده 215 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 160 و چهار عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: double09
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان ۱%
قیمت: ۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

روتختی دو نفره که همراه با ست کامل ملحفه و روبالشی مجموعه ای کامل برای سرویس تخت خواب شما عزیزان میباشد روتختی های دو نفره سه بعدی مجموعه ای کامل از لحاف، ملحفه(روکش تشک)و چهار عدد رو باشتی می باشد. از ویژگی های این محصول به چهار فصل بودن آن میتوان اشاره کرد و اینکه به هیچ عنوان چروک نمیشوند و رنگ ان ثابت است. جنس پارچه تنسل ترک و از نظر نرمی به ابریشم می ماند و ضد حساسیت است. همچنین این محصول دارای 2 سال گارانتی می باشد. 

روتختی ها انواع مختلفی دارند و اختلاف قیمت آن بستگی به جنس و نوع پارچه روتختی آن دارد این روتختی از جنس تنسل است که از الیاف فوق سبک بیشتر از گیاه اکالیپتوس تولید شده است تمام روتختی ملحفه و روبالشی با عبور جریان هوا از خود در تابستان خنک و در زمستان گرمای مطبوع دارد و مانع از تعرق بدن میشود بنابراین در هنگام خرید روتختی به جنس و نوع روتختی حتما توجه فرمایید.

روتختی های تنسل بسیار سبک بوده و یکی از با کیفیت ترین روتختی و ملحفه و روبالشی های نسل جدید میباشد که با توجه به سبکی و جنس غیر تعریق و ضد حساسیت بسیار با دوام و قابل شستشو میباشد برای شستشو باید با آب سرد شسته شود این روتختی بر خلاف جنس های دیگر بعد از شستشو به هیچ عنوان دچار آب رفتگی و کوچک شدن نمیشود شما عزیزان به راحتی میتوانید انواع روتختی های باکیفیت را از داخل سایت سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

جنس
پارچه تنسل ترک
ابعاد
دو نفره: ابعاد لحاف: 215*240 ابعاد ملحفه: 160*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp