روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه

روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه

روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه شامل لحاف و روتشکی همراه با دو عدد رو بالشی و دو عدد کاور کوسن مناسب برای دو نفر با قابلیت شست و شو دستی و ماشین لباسشویی
______
مشخصات فنی :
جنس : پلی کتان
ضمانت : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: rp026
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه

روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه یکی از جدید ترین مدل های جذاب کالای خواب است که به واسطه داشتن طراحی فوق العاده و منحصر به فرد در دسته پرفروش ترین محصولات قرار دارد. این محصول از جنس کتان تهیه شده که مقاومت زیادی در برابر شستشو دارد، البته کیفیت پارچه آن به گونه ای است که با شستشوی مداوم نیز رنگ روی آن حفظ می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این کالا سبب شده تا افراد تمایل زیادی به خرید آن داشته باشند، برای دیدن مدل های متفاوت از این محصول می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

بررسی ویژگی های روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه

امروزه کالای خواب یکی از مهم ترین اقلام جهیزیه به شمار می آید و همین امر سبب شده تا تولید کنندگان با تولید محصولات با کیفیت سعی در جلب توجه افراد داشته باشند.  روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه نمونه منحصر به فرد از کالای خواب است که به واسطه داشتن ویژگی های عالی از جمله مقاومت فوق العاده آن در دسته پرطرفدار ترین کالای خواب قرار می گیرد.

روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه

در توضیحات تکمیلی این محصول می توان به محتویات آن اشاره کرد، این ست بی نظیر شامل یک روتختی، رو لحاف کشدار، 2 عدد کاور کوسن و 2 عدد روبالشی است که به شما اجازه تعویض در زمان لازم را می دهد؛ گفتنی است که رو تختی و روکش لحاف کشدار هستند به این ترتیب می توان به سادگی از آن استفاده نمود.

بکارگیری پارچه کتان مقاوم با ماندگاری بالا سبب شده تا بتوان این محصول را بصورت دائم استفاده نمود. لازم به ذکر است که می توانید هم این کالا را به صورت دستی بشویی و هم از ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

استفاده از پلی کتان سبب شده که وزن این کالا تا حد مورد نیاز کنترل شود و تمام محتویات جعبه کمتر از 4و نیم کیلو باشد. کیفیت فوق العاده آن سبب شده که روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه ضمانت 2 ساله داشته باشد که به نوبه خود یک تضمین برای کیفیت آن است. دقت داشته باشید که برای شستشو با ماشین لباسشویی حتما درجه آن را روی 30  درجه قرار دهید. یکی از مهم ترین ویژگی های خرید روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه بسته بندی عالی آن است که سلامت و کیفیت کالا را تا درب منزل شما تضمین ی نماید.

خرید روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه

روتختی پلی کتان دونفره 6 تکه در مدل و طراحی های مختلف به بازار عرضه می شود، کیفیت فوق العاده رنگ این کالا به واسطه داشتن پارچه مقاوم سب شده تا عمر ماندگاری آن افزایش پیدا کند. استقبال بی نظیر افراد از این کالا سبب شده تا برند های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت کنند، اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید. در این مجموعه تمام مدل های روتختی با قیمت مناسب و تنوع رنگ و طرح بالا به فروش می رسد، همچنین می توانید از کالای مشابه و نمونه های دیگر این محصول دیدن فرمایید.

مشخصات

جنس
پلی کتان
ابعاد
بسته بندی 25*70*50 سانتی متر
وزن
4500 گرم
ضمانت
2 سال
تعداد پارچه
6 تکه
سایر توضیحات
روکش لحاف , روبالشی , روتشکی کشدار , کاور کوسن
سایر توضیحات
ماشین لباسشویی و دست در دمای 30 درجه
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp