روتختی دو نفره طرح کاکتوس

روتختی دو نفره طرح کاکتوس 6 تکه

روتختی دو نفره 6 تکه سه بعدی طرح کاکتوس شامل یک عدد لحاف دوخته شده 215 در 240 سانتیمتر، یک عدد ملحفه کش دوزی شده 200در 160 و چهار عدد روبالشتی 70 در 50 سانتیمتر
______
مشخصات فنی :
جنس : پارچه تنسل ترک
ابعاد لحاف: 215*240
ضمانت : 2 سال

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: double43
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۵۰,۰۰۰ تومان

روتختی دونفره طرح کاکتوس 6 نفره

روتختی از جمله تجهیزات کاربردی است که از آن به عنوان پوشش تخت خواب استفاده می کنند و با توجه به ابعاد تخت شما می تواند تک الی دو نفره باشد و شما کاربران عزیز می توانید برای خرید مدل های مختلف روتختی دونفره به سایت خانه شما مراجعه کنید و این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

ما در این صفحه از وبسایت خانه شما در تلاش هستیم اطلاعات مفیدی را در ارتباط با روتختی دونفره طرح کاکتوس 6 تکه که یکی از محصولات پرفروش در مجموعه ما به حساب می آید در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اگر قصد تهیه روتختی کاربردی و در عین حال جذاب را برای تخت خواب خود دارید به شما توصیه می کنم که ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

روتختی دونفره مدل کاکتوس 6 تکه

اطلاعاتی در ارتباط با روتختی دونفره طرح کاکتوس 6 تکه

روتختی دونفره از جمله محصولات پرفروش در مجموعه خانه شما به حساب می آید و شما با خرید آن می توانید تمامی نیاز تخت خود را با این محصولات برطرف کنید.

این محصول از مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده است و همین امر سبب می شود که طول عمر بالایی داشته باشد، روتختی دونفره که این در مقاله قصد داریم آن را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم از جنس تنسل ترک می باشد که با توجه به ساختار طبیعی که دارد بیشترین سازگاری را با پوست بدن دارد و منشا گیاهی و آلی الیاف این روتختی همانند پنبه و کتان است که از حستسیت و آلرژی در بدن شما جلوگیری می کند و با توجه به مزایای بسیاری که دارد برای آن معایبی نیز ذکر شده است که از مهم ترین آن می توان به تغییر ساختار روتختی با چندین بار شستشو اشاره کرد.

تنسل نوعی فیبر سلولزی است که با فناوری نانوساخته شده است و مقاومت بیشتری در مقایسه با پنبه در برابر رطوبت دارد.

روتختی دونفره طرح کاکتوس 6 تکه قابلیت استفاده در تمامی فصل ها را دارد و با توجه به کیفیت جنس آن، از تعرق بدن شما جلوگیری می کند و همین امر سبب شده است فروش بالایی را از آن خود کند.

این ست روتختی شامل تجهیزاتی چون لحاف، ملحفه؛ چهار عدد روبالشتی است و از بارزترین ویژگی آن می توان به عدم چروک شدن آن در زمان استفاده اشاره کرد و در صورتی که شما این محصول را از مجموعه خانه شما خریداری کنید می توانید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید که این امر نشان دهنده کیفیت بالای روتختی دونفره طرح کاکتوس می باشد.

بهتر است که بدانید طرح کاکتوس این محصول سبب شده است که زیبایی آن بیشتر به چشم آید و رنگ های مختلفی از آن وجود دارد که شما دوستان عزیز می توانید با توجه به دکوراسیون خود از آن استفاده کنید.

از مهم ترین نکاتی که در ارتباط با این روتختی باید به آن توجه داشته باشید می توان به نوع شستشو آن اشاره کرد که بهتر است برای آن که کیفیت این محصولات حفظ شود آن ها را با آب سرد بشویید.

مشخصات

جنس
پارچه تنسل ترک
ابعاد
دو نفره: ابعاد لحاف: 215*240 ابعاد ملحفه: 160*200 ابعاد رو بالشتی: 50*70
ضمانت
2 سال
سایر توضیحات
چهار فصل - ضد چروک - ثبات رنگ
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp