جاکتابی چوبی آس

جاکتابی چوبی آس Library

جاکتابی چوبی ساده برند آس مناسب برای دکوراسیون داخلی و نظم دهنده کتاب های شما با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات فنی:
جنس : ملامینه با نوار PVC
ارتفاع: 150 و 181 سانتی متر
عرض : 95 سانتی متر
عمق: 24 سانتی متر

  • سفید برفیسفید برفی
  • ونگه (قهوه ای سوخته)ونگه (قهوه ای سوخته)
  • بیاضبیاض
  • لیون روشنلیون روشن
  • والیسوالیس
  • آنتیک طلاییآنتیک طلایی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: NAHL-ic
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۱۳۴,۰۰۰ تومان

جاکتابی چوبی آس

کتابخانه ها به عنوان یک محصول شیک و بسیار کارآمد جهت نظم و ترتیب کتاب ها معرفی می شوند. اگر جزو افرادی هستید که سر و کار شما با کتاب است، داشتن یک کتابخانه چوبی آس کمک شایانی به شما میکند. درحال حاظر که فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین افراد از بین رفته، وجود چنین محصولاتی میتواند مشوق دوستان، آشنایان و حتی دیگر اعضای خانواده باشد.

در حین خرید کتابخانه می بایستی به محل و شرایط منزل خوت توجه ویژه داشته باشید. همچنین باید محصولی سفارش دهید که متناسب با تعداد قفسه مورد نیاز شما تنظیم شود. نکته دیگری که در زمان خرید محصول دلخواه وجود دارد، مقاومت و استحکام آن در برابر وسایل شما است. در ادامه به نکات مهم تری در این باره خواهیم پرداخت، پس تا پایان با ما همراه شوید.

ویژگی های منحصر بفرد کتابخانه آس

در ساخت کتابخانه چوبی آس از متریال های مرغوب صنعتی استفاده شده و چوب این محصول بسیار مستحکم و بادوام بوده. این محصول فوق العاده لاکچری قابلیت ست شدن با انواع دکورهای اتاق خواب، اتاق نشیمن، دفاتر کار را دارد. جاکتابی آس براساس نظر و سلیقه شما در رنگ ها و ابعاد مختلف ساخته می شود و جلوه جذابی به دکوراسیون منزل شما می بخشد.

جاکتابی چوبی آس

از مهمترین ویژگی های این محصول میتوان به ارتفاع ۱۵۰ الی ۱۸۰ سانتی متری، روکش های ملامینه با لبه های PVC جهت جلوگیری از هرگونه ضرب دیدگی و خوردگی، عدم استفاده در ساخت از پیچ و میخ و منگنه اشاره کرد. در صورتی که تعداد کتاب های شما زیاد است قطعا نیاز به تعداد قفسه های بیشتری خواهید داشت، همچنین هر شخصی باید وزن کتابخانه های خود را حداقل یک بار بر روی محصول مورد نظر امتحان کند، بنابراین پیش از خرید به این نکات توجه کنید. با خرید کتابخانه آس دسترسی آسانی به کتاب و قفسه های مورد نظر خود خواهید داشت؛ چرا که طراحی این محصول بسیار متفاوت و مدرن است. پیش از خرید لوازم منزل ابتدا باید فضای مطلوبی را برای آنها پیدا کنید. ابعاد محل قرارگیری درست باید مطابق با سایز کتابخانه باشد.

سخن پایانی

در این قسمت سعی کردیم به معرفی کتابخانه چوبی آس بپردازیم. این محصول مدرن با طراحی فوق العاده اش نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را جذب کرده است. چنانچه شما هم علاقه مند به کتاب هستید، می بایستی فضای مشخص و قابل دسترسی را برای آنها در نظر بگیرید، در این شرایط پیشنهاد ما به شما خرید کتابخانه آس است. در کیفیت این محصول هیچ تردیدی نیست؛ چرا که از هیچ گونه پیچ، میخ و منگنه استفاده نشده و قسمت های کناری آن با روکش PVC پوشیده شده که مقاوم در برابر هرگونه خوردگی و پوسیدگی است. 

مشخصات

ارتفاع
150 و 181 سانتی‌متر
عرض
95 سانتی‌متر
عمق
24 سانتی متر
جنس بدنه
روکش ملامینه با لبه PVC
گارانتی
سلامت فیزیکی و اصالت کالا
سایر توضیحات
متناسب با انواع دکوراسیون - عدم استفاده از هرگونه میخ و پیچ روکار و منگنه - روکش PVC روی همه لبه‌ها برای جلوگیری از آسیب و خوردگی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp