جالباسی مدل آلاله

جالباسی مدل آلاله

جالباسی مدل آلاله جنس استیل مرغوب ضد آب و ضد حساسیت با 180 سانتی متر ارتفاع و شش شاخه مشکی مناسب منزل و محیط های اداری...
______
مشخصات فنی:
جنس : فلزی
ارتفاع: 180 سانتی متر
مناسب برای : منزل و محیط اداری

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Anahid66
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

جالباسی مدل آلاله

 جالباسی مدل آلاله یک جالباسی با طراحی مدرن و خلاقانه است. در طراحی این جالباسی همانطور که از نامش پیداست از گل آلاله بهره گرفته شده است.

از جالباسی‌ مدل آلاله می توان هم در محیط های اداری و هم در منازل و اتاق خواب ها استفاده کرد. در ادامه درباره ویژگی های منحصربه فرد این مدل جالباسی بیشتر سخن گفته ایم. با ما همراه باشید.

ویژگی های جالباسی مدل آلاله

برای آشنایی با یک محصول خاص، شما باید با ویژگی ها و مشخصات آن آشنا شوید. آویز لباس آلاله دارای ویژگی های زیادی است که چند نمونه از مهم ترین آنها عبارت اند از:

ظاهری زیبا

بی شک در خرید هر محصولی اولین چیزی که نظر مشتریان را به خود جلب میکند زیبایی آن است. جالباسی مدل آلاله این ویژگی را به خوبی در خود جای داده است.

جنس مرغوب

 بعد از زیبایی، دومین ویژگی ضروری برای یک محصول، برخورداری از جنس مرغوب است. جنس بدنه جالباسی آلاله از استیل مرغوب و ضد زنگ و ضد آب است که طول عمر این محصول را برای سالیان متمادی تضمین میکند. همچنین جالباسی آلاله ضد لک نیز می باشد که نیاز آن به تمیزی مکرر را کاهش میدهد؛ یعنی بدون اینکه نیاز باشد روزانه این جالباسی را تمیز کنید به درخشش خود ادامه خواهد داد.

جالباسی ایستاده مدل آلاله

تطبیق پذیری با همه محیط ها

شما مشتریان عزیز میتوانید جالباسی مدل آلاله را در همه محیط ها به کار ببرید. این جالباسی به راحتی با همه محیط ها و دکوراسیون ها ترکیب میشود بدون اینکه ذره ای ایجاد نا هماهنگی بکند.

جا دار بودن

جادار بودن یکی دیگر از ویژگی های جذاب این محصول است. جالباسی آلاله در پنج شاخه طراحی شده است که برای آویزان کردن انواع لباس های سبک و سنگین مناسب می باشد. همچنین این جالباسی زیبا دارای جای مخصوص برای چتر و حله نیز است.

وزن و ابعاد مناسب

برخورداری از وزن و ابعاد مناسب نیز ویژگی است که افراد در خرید جالباسی به آن توجه میکنند. چون جالباسی های ایستاده محصولاتی هستند که در خانه یا دفاتر، محل آن ها زیاد تغییر میکند و اگر وزن و ابعاد مناسبی نداشته باشند این کار سخت میشود. وزن جالباسی مدل آلاله 17 کیلوگرم است که 7 کیلوگرم آن وزن سنگ آن می باشد. ارتفاع آن نیز 180 سانتی متر است که به راحتی میتواند در گوشه ای جای بگیرد.

جالباسی مدل آلاله دارای ضمانت 24 ماهه است

لازم به ذکر است که تمامی محصولات شاهکار موجود در سایت خانه شما از جمله این چوب لباسی بی نظیر دارای ضمانت 24 ماهه هستند. گفتنی است که شما عزیزان میتوانید انواع مدل های جالباسی را در سایت خانه شما بررسی و مقایسه نمایید و پس از ثبت سفارش درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
17 کیلوگرم (7 کیلوگرم وزن سنگ)
گارانتی
24 ماهه
جنس پایه
سنگ مرمر
جنس بدنه
فلز آبکاری شده
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp