جالباسی تمام فلزی

جالباسی تمام فلزی

جالباسی تمام فلزی جنس آبکاری کروم ضد آب و ضد حساسیت مناسب منزل و محیط های اداری
______
مشخصات فنی:
جنس : فلزی جنس آبکاری کروم
ارتفاع: 180 سانتی متر
سایر : دارای رنگبندی

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: yas_f
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 2 هفته (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان

جالباسی تمام فلزی

جالباسی ها یکی از عناصر ضروری در هر محیطی هستنند چه آن محیط، محیط کار باشد چه منازل مسکونی. حال گفتنیست که جالباسی ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند که یکی از این طرح ها جالباسی تمام فلزی است.

این جالباسی تمام فلزی همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید، شکا ظاهری زیبایی دارد که به راحتی میتواند در گوشه ای از محیط قرار گرفته و به سازماندهی لباس ها کمک کند. حال بیایید در ادامه مزایای استفاده از این نوع آویز لباسی را بررسی نماییم.

جالباسی تمام فلزی

ویژگی ها و مزایای استفاده از جالباسی تمام فلزی

استفاده از این جالباسی افزون بر کمک بر سازماندهی لباس ها مزایای دیگری نیز دارد که عبارت اند از:

مقاومت و دوام

همه ما میدانیم که فلزات معمولاً دارای خصوصیات مقاومتی بالا هستند، بنابراین جالباسی‌های تمام فلزی بسیار با دوام و مقاوم در برابر سایش و آسیب‌های مختلف می‌باشند. این بدان معنی است که می‌توانید از این نوع جالباسی ها برای مدت طولانی استفاده کنید.

حفظ شکل و قابلیت ایستاده‌ای

فلزات، به دلیل سختی و استحکام خود، به خوبی قابلیت حفظ شکل مورد نظر در جالباسی‌ها را دارند؛ بنابراین، جالباسی‌های ایستاده فلزی معمولاً قابلیت ایستاده یا تحمل فشار را دارند و میتوانند حجم زیادی از لباس ها را بر روی خود تحمل کنند.

ظاهر زیبا و جذاب

 فلزات اغلب با براقیت و درخشندگی خاصی همراه هستند و میتوانند به راحتی با دکوراسیون منزل ادغام شده و ظاهر خوشایندی ایجاد کنند.

اشغال فضای کم

این جالباسی تمام فلزی در حین اینکه توانایی جا دادن لباس های زیادی را بر خود دارد، فضای اندکی نیز اشغال میکند؛ یعنی به طور کلی بسیار مناسب برای استفاده در تمامی محیط ها و فضاهای کوچک و اداری است.

جنس جالباسی تمام فلزی

 این آویز لباس تمام فلزی از جنس آبکاری کروم بوده و کاملا ضد آب و ضد حساسیت است.

رنگ بندی متنوع

این جالباسی شیک در سه رنگ متنوع مشکی، سفید و قرمز در سایت خانه شما موجود است که این ویژگی امکان انتخاب آسان و سفارشی سازی بیشتر را برای استفاده کنندگان فراهم آورده است.

خرید

شما کاربران عزیزان میتوانید جالباسی تمام فلزی را بعلاوه انواع مدل های جالباسی و سایر لوازم منزل در سایت خانه شما مشاهده، بررسی و مقایسه نمایید. در این سایت امکان بررسی نظرات سایر کاربران نیز وجود دارد که انتخاب را راحت تر میکند. در نهایت پس از بررسی های مورد نیاز و پس از ثبت سفارش، محصول سفارش داده شده در درب منزلتان به شما تحویل داده می شود.

مشخصات

نوع پوشش
آبکاری و کروم
ضمانت
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
رنگ
قرمز، مشکی و سفید
مناسب برای
منزل و محیط اداری
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp