جالباسی فلزی ایستاده مدل آوازه

جالباسی مدل آوازه

جالباسی مدل آوازه جنس آبکاری کروم ضد آب و ضد حساسیت با 180 سانتی متر ارتفاع و شش شاخه مشکی مناسب منزل و محیط های اداری...
______
مشخصات فنی:
جنس : فلز با آبکاری کروم
ارتفاع: 180 سانتی متر
سایر : 6 شاخه

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Avazeh77
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان

جالباسی مدل آوازه

از مهم ترین تجهیزات در هر خانه یا ارگانی می توان به جالباسی اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد که لباس هایی که به آن نیاز ندارید را بر روی آن آویزان کنید حال اگر این جالباسی ابعاد کمی داشته باشد می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که فضایی را از محیط شما اشغال نمی کند.

اگر به دنبال جالباسی زیبا و کاربردی هستید ما به شما دوستان عزیز جالباسی مدل آوازه را پیشنهاد می دهیم که می توانید حجم بسیاری از لباس های خود را بر روی آن آویزان کنید و با توجه به این که ظاهری ایستاده دارد این شرایط برای شما به وجود می آورد که آن را در گوشه اتاق خود قرار دهید و از ایجاد فضایی شلخته جلوگیری کنید.

جالباسی مدل آوزاه به دلیل متریال های باکیفیت و مرغوبی که در روند تولید آن استفاده شده است استحکام و مقاومت بالا توانایی نگهداری از لباس های شما به بهترین شکل ممکن را دارد و در طولانی مدت دچار شکستگی و خمیدگی نمی شود.

جالباسی فلزی ایستاده مدل آوازه

در روند تولید این محصول زیبا و کاربردی از فلز با آبکاری مرغوب استفاده شده است و مجهز به شش شاخه است که امکان قرارگیری لباس های شما در حجم های مختلف را بر روی آن امکان پذیر کرده است همچنین برای سرشاخه های آن از پلاستیک فشرده و نشکن تعبیه شده است که می توانید بر روی آن حوله، چتر یا دیگر وسایل خود را قرار دهید.

از دیگر نکاتی که در این محصول به آن توجه شده است می توان حفظ تعادل این محصول است به همین دلیل برای آن از سنگ مرمر استفاده شده است که می تواند استفاده از آن را برای شما راحت کند.

شما کاربران عزیز می توانید برای خرید جالباسی آوازه یا دیگر مدل های جالباسی به وبسایت خانه شما مراجعه نمایید و این محصول زیبا و کاربردی را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب و به صرفه خریداری نمایید.

بهتر است که بدانید برند شاهکار محصول فوق را تضمین کیفیت کرده است و این امر نشان دهنده اطمینان خاطر مجموعه شاهکار از محصول تولید شده است.

مشخصات فنی جالباسی آوازه

  • ارتفاع: 180 سانتی متر
  • وزن بدنه با سنگ مرمر 17 کیلو گرم
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 24 ماه

شما دوستان عزیز می توانید به فروشگاه اینترنتی خانه شما مراجعه کرده و علاوه بر این محصول مدل های مختلف جالباسی را مشاهده کنید و با توجه به نیاز و بودجهای که برای خرید جالباسی در نظر گرفته اید محصول مورد نیاز خود را با تضمین کیفیت خریداری کنید.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
17 کیلوگرم (7 کیلوگرم وزن سنگ)
گارانتی
24 ماهه
جنس پایه
سنگ مرمر
جنس بدنه
فلز آبکاری شده
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp