جالباسی ایستاده اقاقیا

جالباسی ایستاده اقاقیا

جالباسی ایستاده اقاقیا جنس بدنه فلز آبکاری شده ضد آب و ضد حساسیت با 180 سانتی متر ارتفاع و شش شاخه مناسب منزل و محیط های اداری
______
مشخصات فنی:
جنس : فلزی
ارتفاع: 180 سانتی متر
سایر : مناسب برای منزل و محیط اداری

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: A54sh
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

جالباسی ایستاده اقاقیا

بی شک در هر محیط و فضایی وجود یک جالباسی که بتوان لباس ها را بر آن آویزان کرد ضروری است. امروزه با افزایش تقاضا برای اینگونه محصولات، انواع مختلفی از آنها تولید و در بازار عرضه میشود که یکی از آنها جالباسی ایستاده اقاقیا است.

جالباسی ایستاده اقاقیا دارای ویژگی های است که آن را نسبت به سایر محصولات هم خانواده خود متمایز میکند. اگر به فکر خرید یک جا لباسی برای اتاق کار یا منزل خود هستید، خرید جالباسی اقاقیا میتواند پیشنهاد مناسبی باشد. اگر میپرسید چرا؟! در ادامه همچنان همراه ما باشید.

ویژگی های جالباسی ایستاده اقاقیا

حال برای پاسخ به این سوال شما که چرا خرید جالباسی اقاقیا؟ در این بخش ویژگی های این محصول را بررسی مینماییم.

زیبایی

بی شک هدف ما از افزودن هر عنصر جدید به محل کار یا زندگیمان در کنار کاربردی بودن، زیبایی شناسی نیز است. همانگونه که در تصویر مشاهده میکنید جالباسی ایستاده اقاقیا طراحی شیک و ساده ای دارد که به راحتی میتواند در گوشه ای از محیط جای بگیرد بدون اینکه حس ناخوشایندی ایجاد نماید.

جالباسی فلزی ایستاده اقاقیا

کیفیت بالا

جالباسی اقاقیا یکی از محصولات بسیار با کیفیت موجود در سایت خانه شما می باشد. این جالباسی بدنه فلزی آبکاری شده دارد که ضد زنگ و ضد لک بوده و در برابر آسب های احتمالی بسیار مقاوم است. شما کاربران عزیز میتوانید از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده نمایید بدون اینکه ذره ای از کیفیت آن کاسته شود.

ابعاد و وزن جالباسی ایستاده اقاقیا

 وزن این جالباسی 17 کیلوگرم است که 7 کیلوگرم آن وزن سنگ می باشد. همچنین ارتفاع این چوب لباسی 180 سانتی متر است که به راحتی میتواند در محیط های کم جا و محدود قرار بگیرد.

جادار بودن

جالباسی اقاقیا ایستاده در ۵ شاخه طراحی شده که افراد میتوانند انواع مختلف لباس های خود را به آن آویزان نمایند. همچنین این محصول جای مخصوص برای چتر و حوله نیز دارد که کارایی آن را دو چندان کرده است.

دارای ضمانت پس از فروش

تولید کنندگان از کیفیت این جالباسی به قدری مطمئن هستند که برای آن 24 ماه ضمانت پس از فروش در نظر گرفته اند. پس شما با خیال راحت میتوانید خرید خود را بدون هیچ نگرانی انجام داده و سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید

 شما کاربران عزیز میتوانید جالباسی ایستاده اقاقیا را از سایت خانه شما مشاهده کرده و خریداری کنید. همچنین در این سایت انواع مختلفی از لوازم خانه از جمله انواع مدل های جالباسی وجود دارد که افراد میتوانند پس از بررسی و مقایسه آنها با همدیگر یکی را انتخاب و پس از ثبت سفارش درب منزل خود تحویل بگیرند.

مشخصات

ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
17 کیلوگرم (7 کیلوگرم وزن سنگ)
گارانتی
24 ماهه
جنس پایه
سنگ مرمر
جنس بدنه
فلز آبکاری شده
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp