چمن مصنوعی اسپرینگ

چمن مصنوعی اسپرینگ

چمن مصنوعی اسپرینگ با ارتفاع الیاف 25 میل، و تراکم بالا که در بافت عرضی 16/5 گره بر متر تراکم طولی 180 گره در متر قابل سفارش به دو صورت تک لایه و دو لایه
______
مشخصات:
جنس الیاف: پلی اتلین
ضمانت: 24 ماه ضمانت تغییر رنگ و بافت

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: khazan
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴۰۰,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 2 می باشد.

چمن مصنوعی اسپرینگ

استفاده از چمن مصنوعی اسپرینگ یکی از راه‌حل‌های جذاب محوطه‌سازی به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر محبوبیت قابل‌توجهی پیدا کرده است. ظاهر واقع‌گرایانه، نیازهای کم نگهداری و دوام آن، این محصول را جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی کرده است.

اگر دوست دارید در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و همچنین یک فضای سبز دل‌نشین برای خود ایجاد کنید، استفاده از چمن مصنوعی اسپرینگ می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی‌ها و مزایای این محصول کاربردی آشنا کنیم.

ویژگی‌های چمن مصنوعی اسپرینگ

میان رشته‌های این نوع چمن مصنوعی فاصله کمی وجود دارد به همین خاطر است که این محصول بسیار متراکم‌تر دیده می‌شود. این تراکم بالا و فاصله کم میان رشته‌ها باعث شده ایستایی چمن اسپرینگ مصنوعی نیز بیشتر شود و همچنین در مقابل صدماتی همچون ضربه و کوبندگی نیز مقاوم باشد. با این توصیفات بسیار واضح است که این محصول علاوه بر ماندگاری زیاد، ظاهر طبیعی‌تری نیز خواهد داشت.

چمن مصنوعی اسپرینگ

چگونگی نگهداری از چمن مصنوعی اسپرینگ

با وجود تراکم بالای الیاف این نوع چمن، باز ذرات آلایند پس از گذشت مدت زمانی، در میان الیاف آن انباشت می‌شوند. این پدیده یک پدیده اجتناب‌ناپذیر است و در هر نوع چمن مصنوعی به‌وضوح دیده می‌شود. البته ناگفته نماند که انباشت آلاینده در میان رشته‌های چمن، با توجه به نوع چمن متفاوت خواهد بود. مثلاً به دلیل تراکم بالای چمن اسپرینگ، ذرات آلاینده کمی در میان رشته‌ها جمع می‌شود.

علاوه بر اینکه تراکم بافت، ارتفاع الیاف و شکل طولی آن‌ها در انباشت آلاینده‌ها تأثیرگذار هستند، محل نصب چمن و چگونگی استفاده از آن نیز در این موضوع نقش بسزایی دارد. اگر چمن در محیط‌های پر رفت‌وآمد نصب شود، مسلم است که در معرض آلاینده‌های زیادی نیز خواهد بود.

این مسئله را می‌توان با نگهداری درست و اصولی از این محصول به حداقل میزان ممکن رساند. مثلاً با نظافت به کمک مکنده‌ها یا یک جارو دستی یا شستشوی اصولی و صحیح، شما قادر خواهید بود که این آلاینده‌ها را از بین برده و ظاهری تمیز به چمن ببخشید.

موضوع دیگری که در نگهداری از چمن اسپرینگ باید در نظر داشته باشید این است که راه رفتن زیاد بر روی چمن ممکن است در درازمدت الیاف آن را فشرده کند که برای جلوگیری از آن باید آن را به‌طور دستی یا ماشینی شانه‌زنی کنید. با اعمال نیرویی خلاف جهت خواب الیاف از طریق جارو، فرچه یا برس، می‌توانید ایستایی الیاف را بیشتر کرده و به‌اصطلاح آن‌ها را پوش دهید.

مزایا چمن مصنوعی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های چمن مصنوعی اسپرینگ، نیاز به نگهداری کم آن است. برخلاف چمن طبیعی که نیاز به چمن‌زنی مداوم، آبیاری و کنترل آفات دارد، چمن مصنوعی ظاهر سرسبز خود را با حداقل تلاش حفظ می‌کند. این ویژگی به‌ویژه برای کسانی که زندگی پرمشغله‌ای دارند، جذاب است. این نوع چمن، علاوه بر نیاز به نگهداری کم، از دوام بالایی نیز برخوردار است. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که در برابر ترافیک سنگین ‌پا مقاومت کند. این دوام تضمین می‌کند که حتی با استفاده شدید، چمن مصنوعی ظاهر و عملکرد بکر خود را حفظ کرده و نیاز به تعمیرات یا تعویض پرهزینه را کاهش می‌دهد.

خرید چمن مصنوعی اسپرینگ

شما می‌توانید چمن اسپرینگ با ارتفاع الیاف 25 میل، در بافت عرضی در تراکم بالا  16/5 گره بر متر و 180 گره در متر در تراکم طولی، به دو صورت تک لایه و دو لایه از سایت خانه شما سفارش دهید.

 

مشخصات

جنس الیاف
پلی اتلین
ضمانت
24 ماه ضمانت تغییر رنگ و بافت
ارتفاع الیاف
25 mil
تراکم عرضی و طولی
تراکم عرض 16/5 گره تراکم طولی 180
نظر های موجود
چمن مصنوعی
در
سلام خسته نباشید یک مقدار از این چمن مصنوعی میخواستم برای داخل بالکن چطور باید سفارش بدم از همین مدل میخوام و تقریبا ۳ متر اینا قیمتش چقدر میشه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر هر واحد انتخابی 1 متر مربع هست - شما سه واحد انتخاب فرمایید

0موافق 0مخالف
خیلی زیباست قیمت نگفتید
در
خیلی زیباست قیمت بزارین با اسم مدل
0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp