متاسفانه این کالا دیگر در دسترس نمی باشد
هیتر تابشی چتری

هیتر تابشی چتری

هیتر تابشی چتری (قارچی) مناسب برای استفاده در فضای باز مانند باغ و باغچه و یا رستوران ها با ظرفیت حرارتی 18 کیلووات ارتفاع 220 سانتیمتر، وزن 25 کیلوگرم با محدوده گرمایش 30 متر مربع
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : استنس استیل
نوع مصرف : گاز مایع
وزن : 25 کیلوگرم
ارتفاع : 220 سانتی متر

وضعیت کالا: اتمام موجودی

هیتر تابشی چتری

یکی از ابزارهای که می‌توان از آن برای گرم کردن محیط‌های باز استفاده کرد، هیتر تابشی چتری است. این هیتر می‌تواند گرما را به سطوح مختلف هدایت کند. در محیط‌هایی مثل نمایشگاه‌ها، آلاچیق‌ها، باغ رستوران‌ها استفاده از هیتر چتری تابشی بسیار کاربردی است.

گفتنی است که گرمایش محیط‌های مثل رستوران‌ها از نظر جذب مشتریان بسیار مهم است. پس بدین منظور هیتر تابشی چتری می‌تواند برای تأمین گرمای موردنیاز، انتخاب مناسبی برای استفاده در این فضاها باشد.

پس اگر قصد خرید یک هیتر را دارید، در ادامه مطلب از سایت خانه شما همراه ما باشید تا با معرفی نوعی جذاب و کاربردی از این وسیله، شما را در انتخابی هرچه بهتر یاری کنیم.

آشنایی با هیتر تابشی چتری

این هیترها که گاهی در بازار با نام هیتر تابشی قارچی هم شناخته می‌شوند، برای محیط‌های باز گرمای مطلوبی را ایجاد می‌کنند. این سیستم‌ها به شکل ایستاده بوده و می‌توانند به راحتی فضایی به شعاع 120 الی 150 سانتیمتر را  گرم کنند.

هیترهای تابشی قارچی یا چتری، سقفی گرد و چتری داشته و حرارت ساطع شده از آنها توسط سقف زاویه‌دار  به محیط‌های پایین حرکت می‎‌کند. همچنین این محصول را می‌توان بدون هیچ محدودیت مکانی، در محیط مدنظر به صورت عمودی نصب کرد.

هیتر گرمایشی چتری

ویژگی‌های هیتر تابشی چتری

طراحی ساده از جمله ویژگی‌های هیتر چتری است؛ اما با همین سادگی، این هیتر با هر دو گاز شهری و مایع توانایی کارکرد داشته و ظرفیت حرارتی آن 18 کیلووات می‌باشد. حداکثر گاز طبیعی استفاده شده توسط این محصول در یک ساعت 1.2 مترمکعب و حداکثر مصرف گاز مایع نیز  0.8 کیلوگرم در ساعت است.

راندمان هیتر چتری نیز بسیار بالا بوده و توان گرمادهی بالایی دارد. حداکثر بازده این هیتر هم چیزی حدود 93 درصد است. همچنین ناگفته نماند که محدوده گرمایش این وسیله 30 مترمربع بوده و دلیل استفاده انبوه از این وسیله نیز برای گرم کردن فضای باز، همین راندمان و بازده بالای آن است.

مشخصات فیزیکی هیتر تابشی چتری

درباره مشخصات فیزیکی این وسیله پرکاربرد نیز گفتنی است که وزن آن حدود 25 کیلوگرم بوده و ارتفاع آن نیز 220 سانتی‌متر است. همچنین قطر رفلکتور آن 80 سانتی‌متر و سایز رایز ورودی در این نوع هیتر 1/2 اینچ می‌باشد.

بدنه این هیتر تابشی از جنس استنس استیل است که کاملاً مقاوم بوده و موجب می‌شود این محصول در برابر آسیب‌های احتمالی، دچار خرابی و مشکل جدی نشود. همه این ویژگی‌ها و مشخصات کنار هم، از این هیتر یک محصول فوق‌العاده ساخته‌اند.

هیتر تابشی چتری

مکانیسم گرمایشی هیتر تابشی چتری

مانند دیگر هیترهای تابشی، مکانیزم گرمایش هیتر چتری نیز بر اساس تابش حرارت است. حرارت در این سیستم گرمایشی پرطرفدار، به صورت مستقیم تابش پیدا کرده و اجسام اطراف را گرم می‌کند. این مکانیزم به‌گونه‌ای است که بدون گرم کردن هوای محیط، این هیترها اجسامی را که حرارت تابشی به آن‌ها برخورد کرده هست را گرم می‌کنند.

خرید هیتر تابشی چتری

شما برای خرید این وسیله کاربردی می‌توانید به سایت خانه شما مراجعه کرده و ضمن اطلاع از مشخصات محصول‌ها و قیمت آن، جهت راهنمایی خرید با کارشناسان این سایت نیز ارتباط بگیرید.

 

مشخصات

ارتفاع
220 سانتیمتر
توان
ظرفیت حرارتی 18 کیلووات
سایر توضیحات
حداکثر راندمان 93 درصد
سایر توضیحات
حداکثر مصرف گاز طبیعی 1.2 متر مکعب در ساعت
سایر توضیحات
حداکثر مصرف گاز مایع 0.8 کیلوگرم در ساعت
سایر توضیحات
مساحت گرمایش 20 الی 30 متر مربع
سایر توضیحات
قطر رفلکتور 80 سانتی متر
سایر توضیحات
وزن 25 کیلگرم
سایر توضیحات
سایز رایز ورودی 1/2 اینچ
سایر توضیحات
جنس بدنه استنس استیل
whatsapp