ست میز و صندلی باغی و تاب ویلایی

ست میز و صندلی باغی و تاب 3 نفره مدل مهتاب (الماس)

ست میز و صندلی باغی و تاب مدل مهتاب (الماس) با تنوع در انتخاب پارچه و کیفیت رنگ کوره ای ارسال به سراسر کشور با قیمت مناسب.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
پوشش رنگ : کوره ای استاتیک
قطر میز : 100 سانتی متر
تحمل وزن تاب : 200 کیلوگرم

  • آبی جنگلیآبی جنگلی
  • سبزجنگلیسبزجنگلی
  • موج آبیموج آبی
  • قرمز گلدارقرمز گلدار
  • قرمز ساده [+150,000 تومان]قرمز ساده [+150,000 تومان]
  • بنفش [+150,000 تومان]بنفش [+150,000 تومان]
  • نارنجی [+150,000 تومان]نارنجی [+150,000 تومان]
  • لیمویی [+150,000 تومان]لیمویی [+150,000 تومان]

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Set012
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۱۸,۲۵۰,۰۰۰ تومان ۴%
قیمت: ۱۷,۴۵۰,۰۰۰ تومان

میز و صندلی باغی و تراس مدل مهتاب ( الماس)

میزصندلی باغ و تراس مدل مهتاب از مدل های پرفروش بخش مبلمان فضای باز وبسایت اینترنتی خانه شما می باشد که با توجه به قیمت مناسب و همچنین کیفیت ساخت بالا همواره مورد توجه مشتریان عزیز بوده است.

میز و صندلی باغی

امروزه اکثریت مردم با توجه به ازدحام و شلوغی زندگی شهری سعی در خرید باغ و ویلا در شهر و یا اطراف شهر برای فرار از ازدحام و شلوغی شهری و استراحت در یک محیط آرام و بدور از دغدغه را دارند، و در صورت موفقیت در خرید همچین محیطی تهیه یک دست میز صندلی فلزی باغی که بتوان آن را در حیاط و یا تراس منزل قرار داد و از استراحت روی آن لذت برد و یا یک دوره همی خانوادگی را کنار آن تجربه کرد الزامی است.
خرید میز و صندلی باغی کار ساده ای نیست! زیرا باید آن را از جایی تهیه کرد که کیفیت ساخت و پوشش رنگ مناسب در ساخت را به بهترین شکل انجام داده باشند.

ست میز و صندلی و تاب باغی الماس

میز و صندلی ویلایی مدا مهتاب دارای بدنه ای فلزی و مستحکم می باشد که با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده است تا از این صندلی در فضای باز و در جریانات جوی مراقبت کند. همچنین خیال مشتری را از پوسیدگی و زنگ زدگی راحت نماید. بر روی این صندلی ها کوسن های با کیفیت در رنگبندی مختلف قرار می گیرد تا راحتی را به شما هدیه کند. شما عزیزان می توانید این میز و صندلی را در تعداد 4، 5 یا 6 تایی بهمراه تاب باغی سفارش دهید.

تاب باغی مدل مهتاب

تاب باغی مدل مهتاب (الماس) نیز دارای بدنه ای از فلز مقاوم می باشد که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را شامل می شود. پوشش این تاب نیز مانند میز و صندلی ها از رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. شما می توانید این ست را با تاب دو نفره و سه نفره سفارش دهید و با توجه به حمل و نقل آسان و مونتاژ راحت(باتوجه به طراحی ساخت)، آن را در باغ یا ویلای خود نصب نمایید.

کیفیت رنگ و ساخت میز و صندلی فلزی

در میز و صندلی های باغی فروشگاه اینترنتی خانه شما تمام قطعات با استفاده از روش رنگ کوره ای و از رنگ پوشش فام استفاده میشود که این رنگها مقاومت بسیار بالایی به نسبت رنگ های اسپری و معمولی دارند، به دلیل قرار گیری این رنگ های بعد از پاشیده شدن درون کوره با حرارت بالا استحکام رنگ افزایش یافته و عمر محصولات را مقابل تابش آفتاب و بارش باران و رطوبت افزایش میدهد که در عملکرد یک میز و صندلی فلزی برای استفاده در فضای باز مانند باغ و تراس و یا حیاط نقش مهمی دارد.

قیمت میز و صندلی تراس و باغی

وب سایت خانه شما با توجه به رسالت خود در زمینه فروش لوازم تزیینی و دکوری منزل به حذف واسطه ها و فروش مستقیم محصول از درب کارخانه به درب منزل شما عزیزان این تضمین را به شما میدهد که شما عزیزان کالای مد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت مستقیم از درب کارخانه خرید می نمایید.

تاب ویلایی سه نفره مدل الماس

مشخصات

نوع پوشش
کوره ای استاتیک
جنس بدنه
لوله آهنی
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ابعاد جلو و پشت
58 سانتی متر
ابعاد نشمین
50 در 50 سانتی متر
قطر میز
100 سانتی متر
سایر توضیحات
قابل سفارش در 4، 5 و 6 صندلی باغی
سایر توضیحات
تاب باغی 3 نفره
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp