چتر و سایه بان باغی با پایه کنار و پارچه ضد آب

چتر باغی و سایبان پایه کنار

چتر باغی و سایبان پایه کنار با قابلیت تغییر ارتفاع و جنس پارچه ضد آب به اندازه قطر 4 متر با قابلیت جابجایی مناسب برای فضای باز و باغ جهت جلوگیری از تابش نور آفتاب و بارش باران.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلزی
ابعاد سایه بان: 3 و 4 متر
نوع پارچه : نانو ضد آب

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: chatr
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان

چتر باغی و سایبان پایه کنار

چتر باغی و سایبان پایه کنار یک انتخاب منحصر به فرد و عالی برای مکان های مختلف مثل باغ، رستوران، کافه و حتی استفاده های شخصی برای ویلا یا مسافرت به شمار می آید. این تجهیزات با قابلیت محافظت از نور و حرارت مستقیم خورشید طراحی شده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی در محیط هایی بدون سایه، از سایه کامل بهرمند شوید. مدل های متفاوتی از این محصولات در بازار موجود است و شما می توانید پیش از خرید مشخصات کلی انواع چتر باغی و سایبان پایه کنار را در سایت خانه شما مشاهده نمایید.

چتر باغی و سایبان پایه کنار

بررسی ویژگی های چتر باغی و سایبان پایه کنار

در سال های اخیر دکوراسیون خارجی محیط های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و معمولا افراد علاوه بر دیزاین داخلی محیط به طراحی های خارجی نیز اهمیت زیادی می دهند. استفاده از تجهیزات کاربردی و مفید که در عین کاربردی بودن، جلوه و نمای خاصی به محیط بدهند یکی از ایده های اصلی دکوراتور های حرفه ای است. چتر باغی و سایبان پایه کنار نمونه منحصر به فرد از وسایلی است که در بخش های مختلف مسکونی و کاری مورد استفاده قرار میگیرد.

در طراحی و تولید این تجهیزات از پارچه های ضد آب رنگی استفاده می شود که به واسطه آن می توانید تجهیزات را با توجه به هارمونی رنگی محیط بدون محدودیت خریداری نمایید. انواع چتر باغی و سایبان پایه کنار را می توانید در رنگ های سبز، زرد، سفید، آبی و قرمز در ابعاد مختلف خریداری کنید، گفتنی است که قطر این چترها بین 3 و 4 متر است که با توجه به سلیقه مشتریان در مدل های مختلف گرد و مربع تولید می شود.

برای نگهداری پارچه چتر سایه بان از یک پایه فلزی محکم و مقاوم استفاده شده و به دلیل آهنی بودن وزن مناسب و خوبی دارد. به کار گیری پایه چرخ دار به شما امکان جابجایی ساده و راحت را می دهد، گفتنی است که به دلیل استحکام بالای چرخ های استفاده شده، پایه به درستی سر جای خود قرار میگیرد و مدام در حال رفت و آمد نیست.

برای رنگ آمیزی پایه آهنی از رنگ های کوره ای با مقاومت بالا استفاده شده که باعث افزایش دوام فلز در برابر زنگ زدگی می شود، همچنین در تولید چتر باغی و سایبان پایه کنار از پارچه نانو ضد آب با قابلیت مقاومت طولانی مدت در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز استفاده می شود.

چتر باغی با پایه کنار مربعی

خرید چتر باغی و سایبان پایه کنار

برای خرید این تجهیزات روش های زیادی وجود دارد که از مهم ترین آن می توان به صورت آنلاین و مراجعه به سایت خانه شما اشاره کرد، در این مجموعه مدل های متفاوت از چتر باغی و سایبان پایه کنار با مشخصات کامل درج شده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با بررسی کلی این تجهیزات از نظر کارایی و قیمت محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین می توانید از مزیت مشاوره و گفتگو با کارشناسان حرفه ای خانه شما بهره مند شوید.

مشخصات

ابعاد
3 و 4 متر
شکل
دایره و مربع
جنس بدنه
فلز
رنگ
زرد، قرمز، آبی، سفید و سبز
جنس پوشش
پوشش رنگ کوره ای
سایر توضیحات
پارچه ضد آب
نظر های موجود
NoTitle
در
سلام
من برای باغ رستورانم میخوام به تعداد بالا چتر سایبان سفارش بدم باید از طریق سایت اقدام کنم؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام
بله داخل سایت تعداد مورد نیازتون رو انتخاب کنید و افزودن به سبد خرید رو بزنید

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp